Grupul francez Auchan, cunoscut în piaţă pentru lanţul de hipermarketuri cu acelaşi nume, a intrat în acest an şi pe segmentul magazinelor de proximitate şi supermarketuri şi anunţă acum un nou proiect, online-ul.
Compania a anunţat şi anterior intrarea în online, însă nu s-a concretizat. Acum oficialii grupului Auchan revin în prim-plan cu un proiect în domeniu în 2017.
„Auchan România va evolua către multiformat, iar în acest sens, suntem deschişi în continuare la oportunităţile care există sau care vor exista pe piaţa din România“, spun oficialii de la Auchan, citati de ZF.
De altfel, oficialii Auchan au inceput sa caute deja oameni specializati pe comert electronic. Iata de exemplu, cum arata anuntul publicat zilele trecute, pe reteaua Linkedin, de Ionut Grosu – Head of Digital & ecommerce Auchan Romania:
„Caut un #Content #Manager foarte bun cu #experienta relevanta in #ecommerce. Este important sa fi #coordonat echipe si sa aiba o abilitate ridicata de a #relationa cu oamenii. (…) Nu uita sa atasezi un #rezumat al experientei tale si doua randuri despre #motivatia ta. Simplu, nu?”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: