Astazi este ziua reducerilor la Banca Transilvania. BT lansează campania de shopping bancar online #Summervibes

20 iulie 2020

Clienţii şi viitorii clienţi ai băncii pot aplica în 20 iulie, pe siteul BT, la produse şi servicii cu reduceri şi alte beneficii: creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, cardul de cumpărături STAR Forte şi Gold.

#Summervibes vine după succesul #Goodvibesonly, tot o campanie BT online şi singura lansată de o bancă pe perioada pandemiei. Peste 16.000 de clienţi au aplicat online pentru credite, în iunie, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau achiziţionarea unei locuinţe.


Detalii despre oferta #SummerVibes:

Creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare împrumut de la altă bancă: dobândă variabilă IRCC 2,41 puncte procentuale + 2,55 puncte procentuale, în prezent 4,96% (faţă de marja standard a băncii, de 2,95%, respectiv 3,25% pentru cine nu primeşte venitul în cont BT);

Creditul de nevoi personale Practic BT cu dobânda fixă în lei + asigurare de viaţă şi şomaj: dobândă fixă de 7,99% (faţă de 10,5% sau 9,5%);

Pachet de produse: creditul de nevoi personale Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobândă fixă în lei: dobânda fixă este de 7,49% (faţă de  10,5%) + cardul de cumpărături STAR Forte/Gold cu 150 de puncte STAR (echivalentul a 150 de lei);

Cardul de cumpărături Forte/Gold cu 200 de puncte STAR (echivalent a 200 de lei).

Pentru cei care duc în această perioadă dorul festivalurilor, #Summervibes înseamnă reduceri de până la 50% la shopurile UNTOLD, Summer Well, Sports Festival şi U-BT.  

Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi Good Vibes Only sunt conceptele de până acum, inspirate din tendinte, evenimente sau sărbători.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?