Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) anticipează pentru 2017 o evoluție cu 24% a comerțului online în România, la peste 2,5 miliarde de euro, în contextul creșterii numărului de clienți care apelează la acest tip de canal, dar și a numărului de magazine și a ofertei de produse disponibile.
Anul trecut, vânzările derulate în canalul ecommerce au totalizat 2,05 miliarde, în creștere cu 45% față de 2015, fiind cea mai importantă creștere din Uniunea Europeană.
”În continuare există loc de creștere pentru comerțul electronic în România, atât din punctul de vedere al numărului de magazine, al produselor disponibile, al serviciilor adăugate, cât și al numărului de clienți care apelează la acest canal și, implicit, al valorii vânzărilor.”, a declarat Florinel Chiș, director executiv ARMO.
În România sunt aproximativ 3.000 de magazine online active.
Asociația Română a Magazinelor Online pregătește lansarea unui program de certificare de tip ”Marcă de Încredere (Trustmark)” care să garanteze la nivel european nivelul serviciilor oferite de magazinele românești, astfel încât magazinele locale să își poată extinde și crește business-ul pe piața unică europeană.
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: