Băncile au nevoie în continuare nevoie de soluții bazate, în faza finală, pe verificarea actelor de către un angajat uman, spune Valentina Dragomir, Sales & Business Development, AriadNext – furnizor european de soluţii pentru identitate digitală, controlul identităţii, securitatea documentelor şi semnături digitale.
”Poate fi procesul de KYC automatizat și bazat 100% pe algoritmi AI? Raspunsul este nu. În Franța, acolo unde compania noastră a fost înființată, autoritate de reglementare face absolut obligatoriu ca documentele clienților să fie verificate și de un angajat uman”, a declarat pentru wall-street.ro Valentina Dragomir.
Pentru identificarea clienților bancari, ea a explicat că printre cerințele trasate de Asociația Națională pentru Securitatea Sistemelor Informatice din Franța se află furnizarea unui așa-zis ”video imprevizibil” al actului de identitate.
”Noi recomandăm acest video imprevizibil deoarece este singura soluție prin care se poate spune cu o siguranță de 100% că actul este autentic și că acesta se afla în posesia clientului în momentul înrolării”, menționează Valentina Dragomir.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: