Băncile au nevoie în continuare nevoie de soluții bazate, în faza finală, pe verificarea actelor de către un angajat uman, spune Valentina Dragomir, Sales & Business Development, AriadNext – furnizor european de soluţii pentru identitate digitală, controlul identităţii, securitatea documentelor şi semnături digitale.
”Poate fi procesul de KYC automatizat și bazat 100% pe algoritmi AI? Raspunsul este nu. În Franța, acolo unde compania noastră a fost înființată, autoritate de reglementare face absolut obligatoriu ca documentele clienților să fie verificate și de un angajat uman”, a declarat pentru wall-street.ro Valentina Dragomir.
Pentru identificarea clienților bancari, ea a explicat că printre cerințele trasate de Asociația Națională pentru Securitatea Sistemelor Informatice din Franța se află furnizarea unui așa-zis ”video imprevizibil” al actului de identitate.
”Noi recomandăm acest video imprevizibil deoarece este singura soluție prin care se poate spune cu o siguranță de 100% că actul este autentic și că acesta se afla în posesia clientului în momentul înrolării”, menționează Valentina Dragomir.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: