[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Aproape doua treimi dintre comenzile foopanda.ro sunt de pe mobil

14 noiembrie 2014

Valoarea medie a unei comenzi online de mancare este direct proportionala cu forta de cumparare a consumatorului. Diferente foarte mari sunt chiar si la nivelul capitalei, unde valoarea medie a unei comenzi este de 90 de RON in sectorul 1 si de maxim 40 de RON in sectoarele 4, 5 si 6.

Bucurestenii care locuiesc in sectorul 1 al Capitalei comanda cel mai des de mancare online, peste 60% dintre ei o fac de pe smartphone si cheltuiesc, in medie, intre 80 si 90 de lei per comanda, potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania.

Informatiile foodpanda, platforma de food odering sustinuta de incubatorul german Rocket Internet, ii plaseaza pe locuitorii Capitalei din sectoarele 1, 2 si 3 in topul clasamentului de comenzi online de mancare, cu un cos mediu zilnic de pana in 90 de lei.

Majoritatea lor, circa 63%, comanda de pe foodpanda.ro prin intermediul aplicatiei de mobil, 27% dintre ei isi plaseaza comenzile online de pe laptop-uri si calculatoare si doar 10% comanda mancare prin apel telefonic. Astfel, sectorul 1 genereaza circa 25% din totalul comenzilor foodpanda din Capitala, sectorul 2 – 23% si sectorul 3 – 19% din totalul comenzilor foodpanda in Bucuresti.

„Datele identificate nu ne surprind, sunt in linie cu obiceiul de consum si forta de cumparare a bucurestenilor, fiind cunoscut faptul ca sectoarele 1 si 2 sunt cele mai prospere la nivel de Capitala.  Mai mult, acestea au si cea mai mare aglomeratie de angajati cu salarii peste medie din Bucuresti. Ce ne bucura foarte tare este modul in care comanda majoritatea bucurestenilor, 63% dintre ei, indiferent de zona, preferand aplicatia de mobil foopanda”, declara Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

Cele mai putine comenzi online de mancare pe foodpanda in Bucuresti sunt inregistrate in sectoarele sectoarelor 4, 5 si 6, unde si suma medie cheltuita este de maxim 40 de lei. Sectorul 6 al Capitalei genereaza circa 15% din comenzile foodpanda in Bucuresti, iar sectoarele 4 si 5 genereaza, fiecare aproximativ 9% din comenzile pe Capitala.  insa si comenzile inregistrate din aceste sectoare sunt realizate, preponderent, de pe aplicatia de mobil foodpanda.
foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 300 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?