Aproape 40% dintre clientii activi ai ING Bank Romania acceseaza aplicatia de online banking de pe mobil

14 august 2018

ING Bank Romania anunta ca numărul clienților activi a crescut cu mai mult de 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1.2 milioane. Numărul clienților cu salariul la ING a crescut cu mai bine de 145.000, o creștere de 23% într-un ritm mai alert decât cel general al clienților activi, care a fost de 15% de la un an la altul.

”Modelul digital implementat în ultimul an a dus la un procent record de 60% de interacțiuni online cu clienții care încasează salariul la ING.”, potrivit comunicatului de presa.

La finalul semestrului I, erau 646.000 utilizatori activi de Home’Bank, dintre care 453.000 îl accesau de pe mobil, logându-se în medie de 15 ori pe lună. Frecvența logărilor de pe desktop este la jumătate, ceea ce dovedește că utilizatorii au nevoie de flexibilitate și mobilitate în interacțiunile de zi cu zi cu banca.

”Ritmul accelerat de creștere a numărului de clienți, în special pe segmentul celor cu salarii la ING, vine ca o confirmare a faptului că aceștia apreciază serviciile ING și experiența diferită pe care o oferim. Obiectivul nostru este să ne susținem clienții să fie cu un pas înainte către atingerea obiectivelor personale și profesionale prin servicii simple, rapide și sigure.”, a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank România.

Ultimele două luni au adus clienților ING două noi servicii, unul pentru micro-întreprinderi și unul pentru persoanele fizice.

ING schimbă modul în care o companie mică este verificată, odată cu lansarea liniei de credit ING SRLeu. Pentru prima dată, clienții nu mai sunt nevoiți să vină cu întreaga documentație în office, întrucât ING realizează automatizat verificările cu bazele de date ale ANAF, Centralei Riscului de Credit, Centralei Incidentelor de Plăți și Biroului de Credite, dar și alte verificări realizate instant în orice Office ING. Produsul este disponibil companiilor cu cifră de afaceri între 100.000 lei și 9.000.000 lei, care sunt înregistrate ca SRL în România, fie că sunt sau nu clienți ING.

De asemenea, clienții persoane fizice au acum posibilitatea să plătească și cu telefonul mobil, folosind serviciul ING Pay. Acesta poate fi activat ușor din aplicația ING Home’Bank. Odata ce a fost activat, se emite instant și gratuit un card virtual, iar clientul poate să plătească prin apropierea telefonului de POS, având ecranul aprins. Odată cu această lansare, serviciul de alerte push a devenit gratuit pentru toți clienții ING.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?