Românii continuă să își dorească produse vestimentare, încălțăminte și accesorii de la branduri de top, astfel că și-au mărit bugetul mediu pe care l-au alocat, de la 150 de lei, în perioada ianuarie-iunie, la 245 de lei per produs, în intervalul iulie-decembrie 2017.
„În a doua jumătate a anului trecut, clienții Fashion Days au inclus peste 2,3 milioane de produse, în valoare de peste 560 de milioane de lei, în secțiunea FAVORITE, cu 38% mai multe decât în primele 6 luni.”, potrivit comunicatului de presa.
Cele mai dorite branduri de către clienții Fashion Days România au fost United Colors of Benetton, Zee Lane Denim și Puma, spre deosebire de primul interval al anului, când producătorii preferați au fost NEXT, Zee Lane și GUESS. De remarcat este că Zee Lane, marca proprie Fashion Days, se regăsește cu trei linii diferite în top 10 branduri favorite pe fashiondays.ro: Zee Lane Denim, Zee Lane Collection și Zee Lane.
O altă modificare este și cea a raportului dintre numărul de produse adăugate în secțiunea FAVORITE de către femei și bărbați. Procentul bărbaților interesați de trendurile din fashion a crescut, de la 20,5% la 26,5%, în timp ce femeile au reprezentat un procent de 73,5%. Lista de produse favorite a doamnelor a conținut, în medie, 29 de produse, în timp ce a bărbaților 19 articole.
Dacă principalele alegeri ale clienților Fashion Days România sunt reprezentate de încălțăminte și haine, în Bulgaria și Ungaria cel mai dorit articol face parte din categoria accesoriilor.
“Evoluția wishlistului Fashion Days ne arată că românii vor tot mai mult să fie în pas cu trendurile din fashion. Sunt atenți, însă, și la prețuri, astfel că în perioadele premergătoare evenimentelor de reduceri am avut creșteri spectaculoase a numărului de articole adăugate în secțiunea FAVORITE. Cu o săptămână înainte de Black Friday, de exemplu, am avut o creștere de 1.400% a numărului de produse adăugate în wishlist,” spune Robert Berza, General Manager, Fashion Days.
Aplicațiile pentru iOS și Android rămân nu doar cel mai important portal de vânzări pentru Fashion Days, cu 60% dintre comenzi generate în decembrie, dar și mediul cel mai eficient de adăugare al produselor în wishlist: 2 din 3 produse au fost adăugate în secțiunea FAVORITE de pe telefonul mobil în România, în timp ce în cazul Ungariei și Bulgariei numărul de produse salvate în secțiunea FAVORITE de pe smartphone-uri a crescut cu aproximativ 20% față de prima jumătate a anului anterior.
Cercetarea Fashion Days reflectă comportamentul de consum din intervalul iulie – decembrie 2017 și este realizată pe toată baza de clienți activi în această perioadă, indicând preferințele acestora în materie de tendințe, categorii de produse, branduri favorite și prețuri asociate produselor dorite. Fashion Days va analiza bianual preferințele clienților în țările în care compania este prezentă și evoluția lor în funcție de sezon.
Fashion Days pretinde ca este cea mai mare destinație online de fashion din regiune cu peste 700 000 de clienți ce oferă o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania permite livrarea in peste 500 de oficii ale Postei Romane si ofera, ca modalitate de plata, optiunea Pay by Click – ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii, sau opțiunea de plată în rate.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: