Aplicatia Pago anunta patru mil. de facturi platite si o valoare a platilor procesate de peste 100 mil. euro, dupa primii trei ani de activitate

3 decembrie 2020

De la prima plată efectuată cu Pago, în noiembrie 2017, compania a ajuns la patru milioane de facturi platite si o valoare totală a plăților procesate de peste 100 de milioane de euro. Valoarea medie a unei plăți efectuate prin Pago a fost de 118 lei (aproximativ 25 euro).

Cele mai multe plăți au fost efectuate către Digi, Electrica, Enel, Orange și Vodafone – cinci din cei 340 de furnizori naționali și locali disponibili în aplicație.


Plățile cu Pago pot fi efectuate de oriunde din lume, folosind un card Visa, Mastercard sau Maestro, in regim 3D Secure. Majoritatea utilizatorilor au plătit din România, Regatul Unit, Germania, Italia și Spania.

###

Dezvoltată în parteneriat cu Visa, oferă posibilitatea conectării a peste 350 de furnizori din România, după care informațiile despre facturi și plați se actualizează automat în aplicație, cele scadente sunt disponibile într-un singur ecran, gata pentru plata cu un singur click – recordul până acum a fost 33 de facturi plătite în 28 de secunde, cu o singură confirmare.

Utilizatorii mai pot folosi Pago pentru plata taxelor și impozitelor locale, reîncărcări de cartelă, mai multe tipuri de asigurări și pentru a dona către ONG-uri din România.

Aplicația, care este folosită lunar de peste 200.000 de utilizatori, a fost deja lansată în Polonia și urmează să fie lansată în alte câteva țări europene.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?