[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Aplicatia de plati facturi Pago inregistreaza o medie zilnica de peste 1.100 tranzactii – de acum, utilizatorii Pago primesc puncte convertibile in lei

18 septembrie 2018

În prezent, prin intermediul aplicației Pago sunt realizate zilnic, în medie, peste 1.100 de plăți, ceea ce reprezintă aproximativ o plată la fiecare 90 secunde. Prin intermediul aplicației Pago au fost realizate, din septembrie 2017 și până în prezent, plăți în valoare de peste 3 milioane euro. Pago este prima și singura aplicație din România care permite plata facturilor lunare cu o singură confirmare, dintr-un singur cont, fără niciun fel de comision. Pe lângă cei 75 de furnizori de servicii și utilități înrolați deja în aplicație, Pago permite acum și plata RCA.

„Utilizatorii Pago sunt răsplătiți cu puncte convertibile în lei pentru simpla utilizare a celei mai moderne și rapide aplicații dedicate plății facturilor lunare din România. Astfel, utilizatorii Pago vor putea acumula puncte Pago pentru efectuarea a până la 12 tipuri de acțiuni simple în cadrul aplicației, un utilizator putând primi până la 20 de lei (echivalentul a 2.000 puncte) pentru o singură acțiune.”, potrivit comunicatului de presa.

„De când am început să dezvoltăm Pago, am dorit să modernizăm și să simplificăm experiența de plată pe mobil, fie că este vorba despre facturile lunare sau despre alte tipuri de plăți disponibile astăzi în aplicație. Pago oferă o soluție simplă și rapidă pentru plata facturilor – adesea, un factor de stres pentru mulți români. Prin lansarea Puncte Pago dorim să ne răsplătim utilizatorii pentru utilizarea aplicației nu doar cu timpul economisit, ci și cu recompense financiare.”, a declarat Adrian Cighi, co-fondator Pago.

Lansată pe piață în noiembrie 2017, aplicația Pago (disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS) este singura aplicație din România care permite plata cu cardul a tuturor facturilor lunare dintr-un singur cont. Aplicația simplifică plata facturilor către 75 de furnizori de servicii de telecomunicații, energie, apă și salubrizare, cât și a altor tipuri de plăți, precum asigurări și încărcări de credit pentru mobil.

Cum functioneaza
Descărcarea aplicației Pago și crearea unui cont se realizează rapid, procesul de înregistrare (prin intermediul adresei de e-mail sau al contului de Facebook sau Google), înrolare a cardului și conectare a furnizorilor putând fi realizat în câteva minute. După aceea, facturile se importă automat în aplicație în fiecare lună și pot fi plătite individual sau toate cu o singură confirmare. Se poate activa și plata automată la o anumită dată, în fiecare lună.

Durata efectuării plăților este extrem de scurtă, de ordinul secundelor, aplicația Pago având capacitatea de a procesa o plată în mai puțin de o secundă: spre exemplu, în luna decembrie 2017, Pago a procesat plata a 33 de facturi în 25 secunde pentru un singur utilizator al aplicației.

Aplicația Pago permite realizarea plății tuturor facturilor lunare cu cardul, utilizând un singur cont, fără comision, indiferent de numărul facturilor. În tot acest timp, potrivit studiului Mastercard, 15% dintre consumatorii români care aleg plata facturilor la ghișeu sau prin intermediul unei aplicații bancare plătesc în fiecare lună un comision variind de la sub 1 leu până la peste 5 lei per factură.

Aplicația Pago, disponibilă gratuit atât pentru telefoane cu sisteme de operare Android, cât și iOS, a primit din partea utilizatorilor o medie a calificativelor de 4,6 stele (din maximum 5), valoare superioară oricăreia dintre aplicațiile online ale băncilor sau ale furnizorilor de utilități disponibile în România.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?