Aplicatia de mobile banking a Garanti BBVA Romania a inregistrat o crestere de peste 60% a numarului de tranzactii, in prima luna a starii de urgenta

21 mai 2020

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a înregistrat o „creștere record” cu 61% a numărului de tranzacții efectuate pe mobil de clienții săi persoane fizice în perioada 16 martie – 16 aprilie, față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presa.

Pentru toate canalele digitale, mobile și online, numărul tranzacțiilor persoanelor fizice a crescut cu peste 36%, în timp ce volumul acestora a urcat cu 25%, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.


În aceeași perioadă de referință, clienții de retail ai Garanti BBVA au folosit soluția de mobile banking în special pentru a efectua plăți – 62% din total, o creștere de cinci puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Într-o perioadă atât de dificilă, de distanțare socială, aceste cifre arată că aplicația Garanti BBVA Mobile, soluția noastră sigură, intuitivă și premiată pentru funcționalitățile sale, este tot mai folosită de clienții noștri. Aceștia folosesc numerar tot mai rar și se bazează pe canalele noastre digitale pentru a efectua transferuri, pentru a plăti facturi și pentru a face cumpărături online.”, a declarat Anca Motcă –  Director General Adjunct, Garanti BBVA România.

În dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA România beneficiază de sprijinul și experiența acționarilor săi. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,7 milioane de clienți digitali activi, în timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 33,3 milioane de clienți digitali.

Anul trecut, BBVA a fost recunoscută de Forrester Research ca lider mondial în domeniul serviciilor bancare mobile, într-un clasament al aplicațiilor mobile provenind de la 54 de bănci de retail din întreaga lume.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?