[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Aplicatia de mobile banking a BCR a fost descarcata de 250.000 de utilizatori in 2017

24 august 2017

Serviciile digitale ale BCR sunt în continuă creștere în ultimul an, „datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților”, potrivit comunicatului de presa.

BCR anunta ca, in primele șase luni ale anului 2017, a înregistrat un ritm de creștere de 10.000 de clienți de Mobile Banking pe lună, iar aplicația de Mobile Banking a BCR a fost descărcata de peste 250.000 de utilizatori în 2017, de peste trei ori mai mult decât în 2014.

Aplicatia permite plata facturilor cu mobilul prin scanarea codului de bare si efectuarea de plăți si transferuri oricând și de oriunde, având nevoie doar de acces la internet. Costurile sunt de pana la 50% mai mici fata de tranzactiile efectuate la ghiseu. In plus, autentificarea in aplicatie se face prin amprenta.

In situatia neplacuta a pierderii sau furtului telefonului mobil, banca precizeaza ca nu este nevoie sa se sune – ca in cazul pierderii sau furtului unui card. Datele clientului sunt  în siguranţă pentru că „detaliile şi informaţiile despre conturile tale nu sunt stocate pe telefonul mobil”. În telefon se află doar aplicaţia care este gratuită şi disponibilă pentru descărcare de către oricine.

Pentru a securiza conturile și tranzacțiile realizate prin Mobile Banking, banca a introdus o serie de masuri. Astfel, codul unic este valabil pentru o perioadă determinată de timp iar aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar clientul il cunoaste.

De asemenea, dacă nu este utilizat Touch 24 Banking timp de 5 minute, și m.24banking.ro timp de 15 minute, banca te deconecteaza automat. Această măsură de securitate este utilă în cazul în care clientul uita să te deconecteze singur. Dezactivarea este automata si dupa 3 încercări nereuşite de login.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?