Aplicatia BT Visual Help a inregistrat peste 80.000 de accesari in august. Banca pregateste noi facilitati in aplicatie, inclusiv posibilitatea contestarii tranzactiilor prin card.

14 septembrie 2020

Clienţii Băncii Transilvania folosesc tot mai mult BT Visual Help pentru banking prin telefon:  aproape 500.000 de sesiuni online au fost realizate în primele opt luni ale anului pentru gestionarea banilor, dintre care 50% au avut loc în perioada iunie – august a.c. Numărul accesărilor BT Visual Help a crescut de sapte ori în ianuarie – august a.c. faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Inclusiv în contextul pandemiei, aplicaţia a fost unul dintre canalele online prin care banca, prin integrări digitale rapide, a ajutat clienţii să aplice pentru facilităţi care îi ajută să gestioneze provocările acestei perioade, cum ar fi amânarea plăţii ratelor la credite, deschiderea unui cont de PFA pentru a primi indeminizaţia de șomaj sau obţinerea extrasului de cont.


Numărul sesiunilor făcute de persoanele fizice şi companii prin BT Visual Help a crescut semnificativ începând cu luna martie a.c., ajungând în iunie – august a.c. până la 4.500 de sesiuni/zi.

Cele mai accesate opţiuni BT Visual Help începând cu martie au fost următoarele: istoric tranzacţii, verificarea sumelor blocate pe card, modificarea limitelor tranzacţiilor cu cardul, solicitarea extrasului de cont şi consultarea detaliilor despre diferite obligaţii de plată către bancă.

CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care Banca Transilvania colaborează pentru a oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.  

De la lansare şi până în prezent, BT şi CallVU au dezvoltat permanent aplicaţia, care in prezent ofera 11 opţiuni:  

Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent/de card BT pe trei zile;

Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile STAR de la BT;

Sume blocate pe cont din tranzacţii nedecontate;

Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;

Solicitare extras de cont curent şi extras pentru cardurile STAR;

Informaţii despre conturi: IBAN, sold, valută, număr de puncte de loialitate STAR;

Blocarea temporară sau definitivă a cardurilor;

Solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă;

Modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardul;

Descărcarea listei IBAN-urilor clientului;

Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, dar şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.

Pentru a accesa BT Visual Help, clientul apleeaza call-center-ul bancii, selecteaza optiunea BT Visual Help, acceseaza link-ul primit prin sms, se autentifica in sstem, dupa care alege une dintre optiunile disponibile (d)in aplicatie.

BT şi CallVU pregătesc noi lansări până la finalul anului, printre care: posibilitatea contestării tranzacţiilor prin card, actualizarea datelor personale, acces la informaţii despre credite şi popriri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?