Anumiti antreprenori din marketplace-ul eMAG primesc credite de pana la 300.000 lei/seller, fara dobanzi, fara garantii si fara comisioane. Costurile sunt suportate de eMAG.

31 august 2020

eMAG Seller Credit, programul lansat de eMAG în parteneriat cu Idea::Bank în urmă cu un an, se extinde printr-o nouă rundă de finanțare în valoare totală de aproape 5 milioane de euro, cu dobândă zero și fără garanții, pentru antreprenorii prezenți în eMAG Marketplace, eligibili pentru acest tip de finanțare, potrivit unui comunicat de presa.

De program pot beneficia companiile din ecosistemul eMAG Marketplace, având minimum 24 de luni de existență și 12 luni de activitate în Marketplace, ce au avut o evoluție pozitivă în ultimul an fiscal și au înregistrat o cifră de afaceri între 150.000 de lei și 25 milioane de lei.

Pentru a da posibilitatea cât mai multor selleri eligibili să acceseze această facilitate de finanțare, suma maximă ce poate fi acordată este de 300.000 de lei/seller, în baza valorii medii a vânzărilor trimestriale realizate pe eMAG Marketplace.

Suma va putea fi disponibilă în maximum trei zile lucrătoare, fără a fi necesară deplasarea la sediul băncii.

„eMAG va susține integral și din resurse proprii, în anumite condiții, contravaloarea dobânzilor liniilor de finanțare accesate de selleri prin eMAG Seller Credit powered by Idea::Bank,” se mai precizeaza in comunicat.

Banii obținuți vor putea fi investiți în suplimentarea stocurilor pentru produsele existente, în dezvoltarea personalului existent sau în atragerea unui personal mai bine calificat sau mai numeros.

Astfel, sellerii au posibilitatea de a obține condiții mai avantajoase de achiziție de la furnizorii proprii sau să își extindă gama de produse, cu efecte în îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților, care, în acest fel, vor avea acces la produse noi.

De prima rundă de finanțare, în valoare totală de 3,8 milioane de euro, deschisă anul trecut prin eMAG Seller Credit, au beneficiat companii cu vânzări în domenii diverse, preponderent în retailul de fashion, cosmetice, produse pentru igienă și curățenia casei sau IT. Companiile care au beneficiat de finanțare prin acest program au înregistrat un volum al vânzărilor cu 28% mai mare în trimestrul accesării fondurilor față de trimestrul anterior.

Continuăm să sprijinim sellerii din eMAG Marketplace printr-o nouă linie de finanțare alături de Idea:: Bank, sperând astfel să contribuim la dezvoltarea lor, pentru ca aceștia să poată oferi clienților o experiență de cumpărare tot mai bună. Finanțarea vine cu doar două luni înainte de Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, astfel că sellerii se pot pregăti de pe acum cu produse care să ajungă la timp în casele oamenilor”, a spus Florin Filote, Vicepreședinte eMAG Marketplace.  

Interesul pentru soluția de creditare oferită sellerilor eMAG Marketplace ne-a determinat să dezvoltăm parteneriatul cu eMAG și să revenim cu o nouă tranșă de finanțare. Sellerii eMAG pentru care banca a pre-aprobat finanțarea s-au bucurat de beneficiile multiple ale proiectului, dintre care menționez dobânda zero sau comisioane zero. eMAG Seller Credit powered by Idea::Bank este un proiect care se înscrie în trendul actual privind dezvoltarea comerțului online, prin minimizarea interacțiunii fizice cu banca și a efortului depus de clienții persoane juridice în scopul obținerii unui credit,” a declarat Alin Daniel Fodoroiu, vicepresedinte executiv business Idea::Bank.

Mai mult, vom duce proiectul la un alt nivel, prin care vom adresa selleri pe platforma Marketplace cu o propunere de finantare garantata gratuit prin programul EaSI asigurat de European Investment Fund,” a adaugat reprezentantul bancii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?