[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Answear.ro: „Romanii cumpara pe mobil mai mult decat alte piete precum Cehia, Polonia, Ungaria”

6 septembrie 2018

Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelaşi nume, specializat în comercializarea de articole de modă online raportează o creştere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017. Pe o piaţă de 300 mil de euro, retailerul polonez de fashion online lansat în România la finalul anului 2015 a câştigat până în prezent o cotă de piaţă de 6,7%.

Strategia Answear.ro este strâns legată de creşterea accelerată a fashion retail-ului online în România, într-o piaţă în care consumatorii îşi cunosc deja bine brandurile favorite şi vor să petreacă mai puţin timp în magazinele fizice.

“Estimăm să încheiem anul 2018 cu o cifră de afaceri de 20 milioane Euro, deci aproape o dublare faţă de 2017. În acest sens, ne-am pregătit deja din timp pentru campania de Black Friday din acest an, în cadrul căreia vom avea oferte foarte bune.”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Answear.ro s-a aflat anul trecut în fruntea clasamentului în ceea ce priveşte procentul de vizite şi comenzi provenite de pe device-uri mobile la nivelul grupului Answear. Creşterea a continuat şi în prima jumătate a lui 2018, când tranzacţiile pe mobil au crescut cu 130% faţă de primele 6 luni ale lui 2017.

În acest context, Answear.ro a lansat în luna februarie a acestui an aplicaţia pentru mobil care a înregistrat un număr de 56.000 download-uri până în prezent. Astfel, „România a fost printre primele pieţe care au lansat aplicaţia pentru mobil Answear deoarece Românii cumpără pe mobil mai mult decât alte pieţe precum Cehia, Polonia, Ungaria, unde Answear este prezent.”, potrivit comunicatului de presa.

În cadrul aplicaţiei se pune accent pe uşurinţa folosirii contului de utilizator care este conectat cu ANSWEAR CLUB, programul de fidelizare prin care la fiecare achiziţie clientul primeşte 10% reducere, sub forma punctelor de fidelitate care se acumulează în cont. Wishlist-ul ofera posibilitatea utilizatorului de a-şi salva şi compara produsele în lista de favorite. Accentul experienţei de utilizare mobile app cade pe calitatea imaginilor şi pe întreagă experienţă de folosire, de la evidenţierea celor mai bune oferte, livrarea şi returul rapid şi uşor, până la informaţii detaliate ale produselor (video-uri dedicate, tabele de mărimi, culoarea produsului etc)

ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 7 ani în piaţă de eCommerce europeană, grupul este prezent în ţări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia şi România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălţăminte şi accesorii. Peste 60% dintre clienţii Answear.ro sunt femei.

viewscnt

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?