Moda este pariul câştigător şi în 2019 pentru retailer-ul ANSWEAR.ro, ce anunţă o creştere a veniturilor de 50% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. „Al patrulea an de existenţă al companiei marchează o ascensiune impresionantă atât a încasărilor cât şi al numărului de comenzi, aproape dublu faţă de primele 6 luni ale anului trecut.”, potrivit comunicatului de presa.
Provincia urcă încet dar sigur în topul vânzărilor –Deşi tot Bucureşti este oraşul numărul 1 din punct de vedere al numărului de cumpărători, a crescut mult numărul de comenzi din celelalte oraşe mari ale ţării (Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa). Comanda medie pe ANSWEAR.ro este de 300 lei.
Mobile-ul detronează desktopul –Shoppingul online se mută pe dispozitivele mobile: anul acesta 70% din totalul comenzilor ANSWEAR.ro au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.
“Datorită investiţiei susţinute în platforma online dar şi în aplicaţia mobilă pentru a oferi clienţilor o experienţă de shopping completă, am reuşit să ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici şi 1,4 milioane de vizite lunar în prima parte a anului. Acest lucru se datorează şi colecţiilor speciale pe care le lansăm în fiecare lună, dar şi portofoliului bogat prezent pe site. Lucrăm în permanenţă pentru a oferi o selecţie de branduri noi pe care până acum românii le puteau cumpăra doar din afara ţării.”, a declarat Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro.
ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani în piată de eCommerce europeană, grupul este prezent în alte 6 tări: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia, Bulgaria şi România. În România, ANSWEAR.ro oferă peste 300 de branduri de haine, incăltăminte şi accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess sau Calvin Klein.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: