Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) – singura instituţie din România care se ocupă cu instrumentarea cazurilor de insolvenţă a persoanelor fizice – a înregistrat în prima jumătate a acestui an un număr de cereri de deschidere a procedurii de insolvenţă mai mare decât cel primit pe tot parcursul lui 2021.
Potrivit unui comunicat preluat de AGERPRES, în conformitate cu legea specifică acestui domeniu, ANPC consiliază cetăţenii aflaţi în imposibilitate de plată, pentru a alege procedura adecvată care poate să soluţioneze impasul financiar în care se află.
„Insolvenţa este definită ca fiind acea situaţie în care o persoană fizică nu mai dispune de banii necesari pentru a-şi achita datoriile (rate bancare, impozite, restanţe la asociaţiile de proprietari) şi înregistrează întârzieri de plată mai mari de 90 de zile”, se menţionează în comunicat.
ANPC îndeamnă cetăţenii care se confruntă cu astfel de dificultăţi financiare să se adreseze comisariatelor teritoriale de pe raza judeţului de domiciliu pentru identificarea unei soluţii a situaţiei şi să consulte informaţiil, pe această temă de pe site-ul instituţiei, https://anpc.ro/ce-este-insolventa-persoanelor-fizice
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: