În sistemul bancar avea loc un proces de digitalizare, dar acum trăim o accelerare a schimbării modelului de business, a declarat, joi, Andreea Voinea, director resurse umane, Banca Comercială Română, potrivit Agerpres.
„Este o provocare, dar cred eu că este şi o mare oportunitate pentru noi toţi ce trăim acum. În sectorul bancar, şi nu numai la BCR, cred în general, deci eram cu toţii într-un proces de digitalizare pe care îl vedeam că se întâmplă pe următorii câţiva ani. Ce trăim acum, trăim o accelerare a ceea ce ne doream cu toţii să vedem în schimbarea de model de business pentru noi. Şi mă refer aici nu numai la HR, mă refer la procesele legate de oameni, mă refer şi la modelul de business. Ultimele sase luni au deschis fereastra unor îmbunătăţiri şi oportunităţi de a pune în practică nişte idei pe care oamenii noştri înainte nu îndrăzneau să le încerce„, a afirmat Andreea Voinea, la conferinţa de resurse umane cu tema ‘Lucrul la distanţă – beneficii şi provocări’.
Ea a spus că în mai puţin de 10 zile, în centrală, BCR a reuşit să lucreze cu 85% – 90% din angajaţi în telemuncă. În zona de reţea se lucrează cu jumătate din angajaţi în telemuncă. Angajaţii care lucrează în faţa clienţilor vin la muncă în serii de câte două săptămâni.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: