[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ANALIZĂ Limitless Agency: in perioada 1-8 martie a.c., atat numarul de tranzactii cat si numarul de utilizatori pe magazinele online de cadouri au crescut cu 60%, fata de aceeasi perioada din 2022. Costurile de marketing pentru promovarea online au fost cu 30% mai mari fata de anul trecut.

16 martie 2023

In perioada 1-8 martie 2023 numărul de tranzacții a crescut cu 63% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, numărul de utilizatori pe magazine online de cadouri a crescut cu aproape 60% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, cea mai mare parte dintre aceștia fiind bărbați. Odată cu creșterea veniturilor pe nișa de cadouri, au crescut costurile de marketing pentru promovare online, mai exact CPC (cost per click) este mai mare cu 30% față de anul trecut.

Cu ocazia zilei de Mărțișor și Zilei Internaționale a Femeii, piața de cadouri a crescut cu 64% în perioada 1-8 martie 2023 comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, arată o analiză realizată de Limitless Agency, companie specializata pe marketing digital.

Conform analizei Limitless Agency, cu ocazia Zilei Femeii, cele mai comandate produse din magazinele online au fost parfumurile și produsele cosmetice, iar valoarea medie a comenzilor a fost de 355 lei, în creștere ușoară față de anul trecut, de la 352,5 lei. Cel mai comandat parfum a fost Chanel – Coco Mademoiselle, care costă între 400 lei și 800 lei în funcție de cantitate și ofertele din online.

Creșterea veniturilor magazinelor online de cadouri este generată de câțiva factori principali, printre care cererea mai mare pentru cadouri și dezvoltarea obiceiului de a comanda tot mai des online. Un rol important în creșterea vânzărilor, cu în jur de 30%, îl are tehnologia pentru identificarea produselor care generează cele mai mari vânzări și profit, facilitând promovarea eficientă a acestora. Pentru rezultate maxime folosim platforma TRUDA, cea mai avansată tehnologie de analiză a datelor și a performanței produselor dintr-un magazin online, pentru a genera vânzări mai mari clienților”, declară Daniel Slăvenie (foto), CEO & Partner Limitless Agency.

Odată cu creșterea veniturilor pe nișa de cadouri, au crescut costurile de marketing pentru promovare online, mai exact CPC (cost per click) este mai mare cu 30% față de anul trecut.

Astfel, bugetele lunare alocate de companii variază între 1.000 de euro și 200.000 de euro pentru promovare prin campanii PPC (Google Shopping Ads, Facebook Ads) și campanii SEO, cu scopul de a crește numărul de clienți, vânzările și valoarea comenzii medii, dar și creșterea vizibilității brandului.

____________

In cei peste 10 ani de expertiză în marketing digital, Limitless Agency a incheiat contracte cu 2500 de companii pentru creare de campanii online, strategie, implementare și marketing automatizat. Compania gestionează bugete de 40 de milioane de euro anual și este partener Google, Meta, Tik Tok și Petal Ads.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?