Peste jumătate dintre cumpărătorii români achiziţionează online de cel puţin trei ori pe lună, în timp ce şase din zece clienţi (62%) aleg plata cu cardul, reiese dintr-o analiză întocmită de Cargus.
Conform datelor Cargus, citate de Agerpres, 30% dintre magazinele online oferă cumpărătorilor posibilitatea de a-şi ridica coletul de la un magazin partener sau dintr-o reţea de lockere. Aceasta pentru ca datele arata ca unul din trei cumpărători preferă ca produsele să fie aduse într-un punct click & collect (magazine partenere de tip Ship&Go şi puncte de tip locker).
Referitor la obiceiurile de cumpărare, aproximativ jumătate dintre consumatori (45%) achiziţionează online produse şi servicii o dată pe lună, iar 55% dintre aceştia cumpără cu o frecvenţă mai mare, chiar şi de zece ori pe lună.
Studiul Cargus arată, totodată, că 62% dintre respondenţi preferă plata cu cardul, iar mai mult de 90% returnează un procent foarte mic dintre produsele achiziţionate (sub 3%).
Potrivit sursei citate, 59% dintre comercianţi oferă cumpărătorilor posibilitatea de a plăti online şi prin Ordin de Plată (OP). În plus, 70% dintre platformele de e-commerce incluse în cercetare menţionează că au o rată de retur mai mică de 3% din totalul produselor vândute într-o lună.
Topul judeţelor în care magazinele online îşi desfăşoară activitatea are pe primul loc regiunea Bucureşti – Ilfov (cu o treime din total), urmată de Cluj, Hunedoara, Braşov, Dolj şi Constanţa.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: