Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, incepand cu 22 noiembrie a.c. Serviciul se află în fază de testare până la sfârsitul anului si poate fi aici.
Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistenta în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul institutional.
In situatia in care contribuabilii doresc alte informatii decat cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, acestia sunt rugati sa apeleze la celelalte modalitati de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
„Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscala este aceea dea deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi si adaptate diferitelor categorii de contribuabili si care să faciliteze conformarea fiscală voluntară,” potrivit comunicatului institutiei.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: