[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ANAF introduce serviciul de chat, din 22 noiembrie

18 noiembrie 2021

Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, incepand cu 22 noiembrie a.c. Serviciul se află în fază de testare până la sfârsitul anului si poate fi aici.

Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistenta în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul institutional.

In situatia in care contribuabilii doresc alte informatii decat cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, acestia sunt rugati sa apeleze la celelalte modalitati de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.

„Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscala este aceea dea deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi si adaptate diferitelor categorii de contribuabili si care să faciliteze conformarea fiscală voluntară,” potrivit comunicatului institutiei.


Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?