Altex, cel mai puternic retailer de electrocasnice, electronice si echipamente IT, cu afaceri de peste 250 mil. euro anul trecut, estimeaza ca va încheia evenimentul de shopping „Black Friday de primavara”, organizat in perioada 1-4 mai, cu venituri de 6,5 mil. euro, a declarat pentru ZF Dan Ostahie, proprietarul grupului Altex.
„Pana duminica la orele 13,00 vanzarile din cadrul campaniei Black Friday de primavara (1-4 mai) se ridica la 6 milioane de euro. Estimam ca pana la sfarsitul zilei de duminica vom realiza vanzari de 6,5 milioane de euro”, a declarat Ostahie.
Intrebat care a fost raportul vanzarilor între magazinele clasice si cel online, proprietarul Altex a afirmat ca a fost „pentru prima data cand vanzarile online au depasit 20% din ponderea totala a vanzarilor”.
Cele mai bune rezultate din punctul de vedere al vanzarilor au fost obţinute în orasele mari, dar „Bucurestiul si magazinul online sunt cele care au excelat”, a precizat Ostahie, fara a oferi alte detalii. Altex are ca ţinta pentru acest an o crestere de 10% a cifrei de afaceri, la aproximativ 280 mil. euro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: