[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Altex România integreaza procesele de vânzare online şi offline prin scanarea unui cod QR folosind aplicaţia de mobil

26 august 2022

Atât procesul de cumpărare, cât şi eventualele nevoi ulterioare, retur, service, garanţie, dar şi autentificarea clienţilor la casele de marcat, au loc într-un singur loc: prin intermediul aplicaţiei mobile Altex.

Altex, cel mai mare retailer electro-IT de pe piaţa locală, care vorbeşte încă din anul 2015 despre concentrarea pe integrarea proceselor de vânzare online şi offline, „a găsit o soluţie pentru ca utilizatorii săi să se poată autentifica în contul online şi la casele de marcat din magazinele offline – scanarea unui cod QR disponibil în noua versiune actualizată a aplicaţiei sale mobile,” potrivit comunicatului.


,,Ultimii ani ne-au demonstrat că oamenii preferă să ȋmbine cumpărăturile clasice, ȋn magazine, cu cele online, iar noi, la Altex, continuăm să dezvoltăm conceptul omnichannel. Dacă majoritatea aplicaţiilor mobile sunt destinate clienţilor online, noi am gândit facilităţi suplimentare şi pentru clientii care preferă să ne viziteze ȋn locaţiile fizice. Ambele categorii ȋşi vor putea vedea, de acum, istoricul tranzacţiilor, indiferent unde au fost făcute, şi vor avea acces la toate facturile şi documentele. Procesele de retur şi service vor fi, de asemenea, simplificate, prin intermediul aplicaţiei. Aplicaţia omnichannel transformă experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor ȋntr-una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută.” – declară Edvin Abdulachim, director comercial Altex.

Funcţia Store Locator, din aplicaţie, ȋi ajută pe cumpărători să găsească cel mai apropiat magazin, pe baza locaţiei din telefon. Cei care vizitează magazinele fizice Altex şi au aplicaţia instalată se pot autentifica la casă, prin scanarea unui QR code şi astfel pot avea într-un singur loc toate facturile, istoricul comenzilor, returul sau 2x diferenţa. Tot prin scanarea unui cod, de data aceasta de pe etichetele electronice, clienţii pot compara două produse din aceeaşi categorie.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?