Altex, liderul electro-IT, își extinde diversitatea produselor vândute și aduce prin Marketplace o varietate de produse, din categorii complementare electro-IT, vândute prin comercianții parteneri. Categoriile de produse din marketplace-ul Altex sunt jucării, sport, băuturi, home & deco, DIY, bricolaj, sanitare și produse pentru copii. În plus, clienții vor achita o taxă unică de livrare, chiar dacă produsele comandate sunt de la vânzători diferiți.
“Marketplace-ul Altex trebuie să asigure 100% îndeplinirea promisiunii față de client, astfel încât acesta să nu simtă diferența între o experiență cu un produs Altex sau un produs vândut de unul din partenerii noștri. De aceea, avem o serie de criterii și standarde în selecția sellerilor, pentru a oferi cele mai bune produse clienților. Mai mult, pe baza volumelor generate în business-ul deja existent, am preluat integral zona de livrare în relația cu partenerii, astfel încât aceștia să se concentreze pe ceea ce știu ei mai bine să facă. Cred ca suntem singurul marketplace cu o singură taxă de livrare.” declară Monica Ciolănel, Director MarketPlace Altex România.
Prin acest model, clienții nu economisesc doar din punct de vedere financiar, ci și din punct de vedere timp, întrucât coletele pot fi livrate în același timp, de același cuier. De partea comerciantului, acesta nu mai are grija contractului sau costurilor legate de curier, acestea fiind administrate de către Altex.
“În plus, sellerii pot să ofere prețuri extrem de competitive, avantajați de o structură de comision simplă, un comision unic indiferent de categoria sau produsul pe care îl comercializează.” adaugă Monica Ciolănel, Director Marketplace Altex România.
Altex Marketplace, cel mai recent canal de vânzare, adună în prezent peste 100 de selleri specialiști în categorii complementare electro-IT, având deja listate peste 30,000 de produse în platforma online. De asemenea, partenerii integrați în marketplace au la dispoziție o echipă dedicată pentru suport.
Altex este un retailer cu prezență de peste 30 de ani și cu un concept de vânzare omnichannel, atât prin magazinele fizice cât și online. Produsele Marketplace sunt disponibile momentan exclusiv online, pe site-ul altex.ro și în aplicație. Strategia pe termen lung a Marketplace Altex este să ofere partenerilor acces la un canal de vânzare integral omnichannel.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: