Alpha Bank Romania anunta primele tranzactii realizate prin Alpha PhonePOS

27 noiembrie 2020

Alpha Bank Romania anunta primele tranzactii efectuate prin intermediul aplicatiei Alpha PhonePOS in colaborare cu procesatorul de plati ROMCARD – SIBS si schemele de plata partenere.

Acceptarea platilor prin intermediul Alpha PhonePOS, aplicatia care transforma telefonul mobil intr-un POS, asigura clientilor o experienta completa si eficienta, adaptata la conditiile impuse de pandemia de Covid-19.


„Pentru utilizarea aplicatiei este necesar doar un dispozitiv cu acces la internet, cu sistem de operare Android 8.0 sau o versiune superioara si care sa fie prevazut cu tehnologia NFC,” precizeaza banca.

Aplicatia Alpha PhonePOS este creata pentru antreprenori, freelanceri sau companii pentru care mobilitatea este esentiala. Noua solutie se poate folosi in baza unui cont deschis la Alpha Bank Romania, avantajele aplicatiei fiind: costurile reduse si flexibilitatea crescuta.

„In comparatie cu un POS traditional, Alpha PhonePOS deschide calea catre noi oportunitati pentru dezvoltarea afacerilor locale,” se mai arata in comunicat.

###

In ultimul an, Alpha Bank a facut o serie de pasi pe zona transformarii digitale. Astfel,banca si-a extins reteaua de ATM 24 Banking, acoperind 42% din unitatile proprii cu tehnologie de tip ‘self-service’. De asemenea, banca a introdus noi solutii in ecosistemul de plati promovand utilizarea portofelelor digitale si posibilitatea inrolarii cardurilor Alpha Bank Romania in aplicatiile Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay si Google Pay. Nu in ultimul rand, Alpha Bank a devenit in septembrie 2020 prima banca romaneasca ce accepta carduri UnionPay International in reteaua sa de bancomate si POS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?