Alpha Bank România a lansat noul serviciu Alpha TXT, prin intermediul căruia clienții sunt informați prin mesaje text (SMS), direct pe telefonul mobil, cu privire la tranzacțiile efectuate de aceștia ori despre diversele evenimente aferente produselor sau serviciilor bancare deținute.
Astfel, prin intermediul serviciului Alpha TXT, clienții (persoane fizice si juridice) sunt notificați cu privire la modificarea disponibilului din cont, alimentarea cardului de credit sau legat de plățile efectuate cu cardul, inclusiv pe internet (comert electronic).
În plus, clienții sunt informați despre scadența depozitelor la termen, a creditelor sau a facturilor ce urmeaza a fi platite prin direct debit precum si despre suma minimă de plată la cardul de credit.
Serviciul poate fi personalizat de catre client astfel incât acesta să primească mesaje doar pentru anumite categorii de tranzacții sau evenimente ori doar pentru tranzacții ce depășesc o anumită limită de sumă.
Clienții pot opta pentru serviciul Alpha TXT 100% online, fără să fie necesară deplasarea la bancă, telefonic (prin call center) sau la sediile unităților băncii. Mesajele receptionate pot fi in limba română ori engleză.
Anuntul lansarii vine dupa o campanie de promovare a serviciului care s-a desfasurat pe durata a trei luni, intre 30 martie si 31 mai 2016. Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul campaniei a fost de 19.080,79 lei, fara TVA.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: