Visa și Allianz Partners oferă consumatorilor “Allianz Prime”, prima aplicație de plăți mobile și loialitate din industria de asigurări, care va permite clienților să efectueze plăți online și în magazine, prin intermediul dispozitivelor mobile.
Noua aplicație încorporează tehnologia de securitate inițiată de Visa care înlocuiește datele sensibile aferente contului de card cu un identificator digital unic (un “token”) care poate fi utilizat pentru procesarea plăților fără a expune datele reale ale contului. De asemenea, ”utilizatorii Allianz Prime vor beneficia de un program de loialitate atractiv, un instrument inteligent de monitorizare a cheltuielilor pentru simplificarea administrării banilor, precum și de polița de protecție a plăților digitale oferită de Allianz Partners.”, potrivit comunicatului de presa.
Cum funcționează Allianz Prime
Odată ce clientul a descărcat aplicația Allianz Prime și s-a înregistrat pentru utilizarea serviciului, un cont virtual Visa va fi creat automat de către partenerul emitent Wirecard și va putea fi asociat oricărui cont bancar existent sau oricărui card de credit deținut de către client. Pentru a activa funcționalitatea de plată contactless, utilizatorii adaugă printr-un singur click cardul lor Visa în portofelul electronic instalat pe mobil.
Principalele beneficii includ:
. Clienții pot efectua plăți mobile la orice terminal contactless din lume
. Aceștia pot colecta puncte bonus și recompense la fiecare tranzacție efectuată
. În același timp, utilizatorii își pot monitoriza și controla cheltuielile prin utilizarea unui instrument inteligent de analiză a cheltuielilor
. În plus, polița de asigurare Allianz Digital Payments Protection oferă acoperire împotriva fraudelor, protejează și sprijină clienții dacă produsele achiziționate online sunt defecte sau deteriorate și oferă compensații financiare în cazul pierderii acestora.
Începând de astăzi, aplicația va fi testată de un grup de clienți ai Allianz din Italia.
Wirecard, partenerul Allianz în domeniul plăților digitale, procesează tranzacțiile și integrează programul de loialitate.
Allianz Prime este dezvoltat ca o platformă globală care poate fi implementată rapid pe piețele locale.
“Suntem entuziasmați să ne unim forțele cu Allianz Partners pentru a oferi clienților săi o soluție mobilă integrată care combină plățile, monitorizarea cheltuielilor și serviciile de asigurare îmbunătățite într-un mod inovator”, a declarat Mike Lemberger, vicepreședinte senior produse și servicii, Visa în Europa. “Odată cu lansarea primei sale aplicații mobile de plată, Allianz a creat nu doar o nouă modalitate de a se adresa consumatorilor și de a-i răsplăti, dar le oferă și o nouă modalitate sigură de a efectua plăți în întreaga lume – online și în magazine – în timp ce îi ajută să-și țină evidența cheltuielilor.”
“Beneficiind de sprijinul partenerilor săi din domeniul plăților digitale Visa și Wirecard, echipa de inovație a Allianz Partners a creat Allianz Prime. O soluție care le oferă clienților noștri libertate și securitate prin intermediul unei aplicații mobile de plată offline și online, oricând și oriunde. Mai mult, aceasta oferă o platformă globală entităților operaționale ale Allianz pentru a fi conectate permenent cu clienții lor, îmbunătățind produsele tradiționale de asigurare prin intermediul unor noi tehnologii și servicii”, a declarat Matthias Wünsche, responsabil cu managementul piețelor și inovația în cadrul Allianz Partners.
Despre Visa Token Service (VTS)
Visa Token Service securizează fiecare tranzacție mobilă contactless prin înlocuirea informațiilor sensibile privind contul bancar al clientului cu o serie diferită de numere – un “token” – specifică unui card și dispozitivului pe care acesta este înregistrat. Plățile sunt efectuate prin intermediul tokenului, datale cardului nefiind expuse niciun moment, ceea ce adaugă un nou filtru de securitate plăților digitale. Dacă telefonul este compromis sau furat, tokenul nu poate fi utilizat într-un alt mediu decât cel pentru care a fost creat și poate fi dezactivat fără a fi necesară închiderea contului Visa.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: