[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

AI in ecommerce: Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online. Compania a inregistrat o triplare a veniturilor lunare recurente in 2023, ritm pe care il va mentine si in acest an.

5 februarie 2024

Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România. Reprezentanții Aqurate mizează pe o creștere constantă a veniturilor recurente lunare, respectiv triplare, și în 2024, an în care proiectul va fi extins și la nivel internațional.

Am încheiat un an de creștere și mizăm pe o evoluție constant pozitivă și în 2024. Am observat un tot mai mare focus pe Inteligența Artificială și automatizări în rândul magazinelor online din România, dar și o creștere generalizată, la nivelul pieței, a costurilor de achiziție și a presiunii pe marjele de profit. Iar aici, serviciile noastre își demonstrează concret eficiența. Încheiem un an în care am reușit integrări cu Teamshare, Klaviyo, MerchantPro si ActiveCampaign, am eficientizat componenta de măsurare și am dezvoltat propria tehnologie de tracking și continuăm la fel de ambițios și în 2024”, declară Vlad Marincaș – CEO și cofondator Aqurate.

Printre magazinele online care au ales soluția AI  Aqurate se numără și Doraly, evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome.

La finalul anului 2024, Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

_____________

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?