[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Agentia Today’s: in octombrie cresc cu pana la 20% cautarile dar scad vanzarile – romanii asteapta reducerile din ultimele doua luni

24 octombrie 2016

O cercetare a agentiei de marketing online Today’s arată că românii au început deja să se intereseze de ofertele de Black Friday. In fiecare an căutările efectuate pe dispozitive mobile se dublează în această perioadă, în timp ce căutările de pe desktop scad. Cei mai interesati de promoţiile de Black Friday utilizatorii din centrul şi sudul ţării.

Cel mai mult creşte volumul de căutări la produsele electronice şi electrocasnice, începând cu a doua jumătate a lunii octombrie. În schimb, vânzările scad în această perioadă. Prin urmare, românii se interesează foarte mult de oferte, dar nu cumpără produsele, ci așteaptă reducerile de preț din ultimele două luni ale anului. Ei compară preţuri, salvează link-uri cu bunurile pe care le doresc şi compară inclusiv caracteristicile diferitelor produse.

„Căutările pentru cuvintele cheie „promotii” şi „oferte” au crescut cu 17,5% la începutul celui de al patrulea trimestru, comparativ cu trimestrul anterior. Creşterea faţă de primul trimestru al anului este de peste 20%.”, potrivit comunicatului agentiei.

Experţii Today’s au observat o tendinţă interesantă: pentru produsele de IT şi electronice, volumul de căutări este mai mare în special în apropierea evenimentului de Black Friday, în schimb, pentru segmentul home&deco şi fashion interesul creşte foarte mult începând cu luna octombrie şi până în decembrie, cu vârfuri în preajma Black Friday şi a Crăciunului.

În această perioadă, costul per click pentru promovare creşte cu peste 20%, pentru că pe piaţă intră foarte mulţi concurenţi cu oferte disponibile. De aceea, Today’s recomandă păstrarea unor fonduri de promovare online pentru finalul anului.

Totodată, companiile ar trebui să pună accent pe generarea de noi conturi pe site, înscrierea la newsletter şi informarea clienţilor despre ofertele care vor fi disponibile în timpul campaniei Black Friday.

„Cei care nu vor avea o campanie de Black Friday ar fi mai bine să evite folosirea cuvintelor „black friday“, „oferte“, „promotii“ până în luna decembrie, când se vor normaliza căutările.”, recomanda expertii agentiei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?