„Marketplace-ul este un alt canal de vânzare pentru un magazin online, cum poţi vinde şi pe Facebook sau Google, vinzi şi pe un marketplace contra unui comision. Cele două nu concurează, iar mărcile mari pot avea propriul marketplace şi, în loc să investească în noi game de produse, să se reorienteze către parteneri, fără riscul de a avea stoc propriu. Viitorul stă în astfel de platforme colaborative, iar clienţii preferă să comande din astfel de locuri,” spune Doina Vîlceanu, CMO la ContentSpeed, potrivit ZF.
„Probabilitatea de a comanda de pe 10 site-uri 10 produse diferite este una redusă pentru că nu este sustenabil deoarece ai nevoie de recurenţă. Puţini clienţi comandă de 20 de lei şi sunt dispuşi să mai plătească încă 20 de lei transportul,“ a explicat Doina Vîlceanu.
Spre exemplu în 2020 grupul de restaurante Kane a adunat circa 40 de mici producători locali, furnizori ai industriei de ospitalitate şi jucători din HoReCa, pe platforma localnicii.ro şi a vândut deja peste 9.000 de produse realizate de aceştia în ultimele luni. Proiectul a fost susţinut de CEC Bank.
Un potenţial ridicat pentru marketplace îl reprezintă zona farma. Detalii aici
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: