Grupul Floria a vândut anul trecut flori în valoare de 1,8 milioane euro, în urcare cu 80% faţă de 2014,evoluţia fiind susţinută de creşterea diviziei online, a segmentului corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri precum și de deschiderea a două florării în Bucureşti, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Cifra de afaceri obtinuta in 2015 este cu 80% mai mare faţă de 2014. Desi vanzarile online realizate prin intermediul platformei Floria.ro sunt inca majoritare (58%), ponderea mediului online in total vanzari este in scadere substantiala. In 2014, cand compania a vandut flori de 1 mil. euro, vanzarile online aveau o pondere de 75%.
„2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creşterea pieţei de vânzări online de flori, dar şi în zona offline, prin extinderea realizată în urma investiţiilor în cele două florării deschise în martie şi noiembrie“, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro.
Floria este o afacere operationala din iulie 2010, fiind prima florarie online din Romania si din Europa (potrivit floria) care trimite clientilor poze reale cu buchetul care este livrat la comanda lor. Compania ofera numeroase modalitati de plata, atat prin card – inclusiv cu plata in rate, cat si prin SMS, prin OP sau terminale ZebraPay, Rompay si Qiwi.
De asemenea, pana in 2018, Floria.ro este „Furnizor al Casei Regale a Romaniei”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: