[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Afacerea Floria a crescut cu 80% in primul semestru din 2017, pana la 8,2 mil. lei – peste o treime a venit din mediul online

25 iulie 2017

În primul semestru al acestui an, grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a înregistrat afaceri consolidate de 8,2 milioane lei, cu 80% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, potrivit reprezentanţilor grupului.

Businessul grupului Floria se împarte în 3 divizii, operate de firme separate – online (Floria Network SRL), offline – florării, aranjamemte pentru evenimente şi amenajări peisagistice (Reţeaua Floria SRL) şi depozit en-gros (Floria International Wholesale SRL).

„Faţă de 2016, avem o creştere de aproape 80%, în principal pentru că depozitul en-gros şi amenajările peisagere sunt două direcţii dezvoltate în special în a doua parte a anului trecut, în prima jumătate practic nu existau, iar reţeaua de florării a crescut cu 3 spaţii (AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City şi Ploieşti)”, a precizat directorul general pentru diviziile offline ale Floria, citat de ZF.

În ceea ce priveşte vânzările online, acestea au înregistrat o creştere anuală de 20% în primul semestru al acestui an, florăria online generând astfel 37% din totalul afacerilor realizate în această perioadă.

Lansata in 2010 in mediul online, ca un serviciu de livrat flori, Floria.ro a implinit 7 ani de activitate in aceasta luna. (Din 2015 afacerea s-a extins si catre mediul offline, prima florarie find deschisa in Bucuresti.)

Cu aceasta ocazie, Floria are in desfasurare o campanie care poate aduce – in urma unei trageri la sorti – un city break in capitala tarii florilor, Amsterdam, pentru cei care cumpara in perioada 12-31 iulie orice tip de aranjament floral, buchet sau planta de partament. In cadrul acestui city break se asigura cazare 2 nopti pentru 2 persoane, mic de jun inclus, transport dus-intors pentru 2 persoane si pass pentru transportul in comun din Amsterdam, valabil pentru 24 de ore.

Potrivit companiei, Floria este prima florarie online din Romania si din Europa care trimite clientilor poze reale cu buchetul care este livrat la comanda lor. In prezent, compania este furnizor al Casei Regale a Romaniei. Floria livreaza in Bucuresti si peste 140 de orase din Romania, in maximum 2 ore. Peste 50.000 de clienti au comandat online flori de pe Floria.ro.

Floria Network SRL a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri neta de 4,7 mil lei si un profit net de 6995 lei. Fata de 2015, vanzarile au crescut cu 0,5 mil. lei  (+12%), in vreme de profitul net a scazut de peste cinci ori (de la 39.031 lei).

Taguri:
Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?