[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Administrator platforma ecommerce: „se remarca o crestere semnificativa a comenzilor”

27 martie 2020

Primele trei săptămâni din luna martie au adus o creştere de 18% a numărului de comenzi preluate de magazinele online din platforma MerchantPro, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2019, potrivit comunicatului.

Săptămâna trecută (16-22 martie), creşterea a fost de 25%, în timp ce în prima săptămână a lunii martie (2-8 martie) dinamica a fost de +13% comparativ cu perioada similară a anului trecut.


Mai mult, plăţile efectuate online la nivel de platformă MerchantPro s-au dublat în cea de-a treia săptămână din martie faţă de începutul lunii.

„Datele din platforma MerchantPro arată că segmentul online înregistrează evoluții pozitive în această perioadă, cum era de altfel de așteptat. Săptămâna trecută, s-au înregistrat creșteri semnificative ale numărului tranzacțiilor și valorii medii ale comenzilor, cu 25% și respectiv 22% față de aceeași săptămână a anului anterior. Credem astfel că, pentru afacerile de retail care funcționau până nu demult în spații offline, lansarea unui magazin online care să propună chiar și o ofertă parțială de produse poate fi o soluție pentru continuarea activității economice în această perioadă.” declară Arthur Rădulescu, Director General ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

”La nivelul celor peste 1.000 magazine online care funcţionează pe platforma MerchantPro se remarcă o creştere semnificativă faţă de anul anterior, semn că publicul se îndreaptă tot mai mult către comenzile online.”, a adaugat Arthur Rădulescu..

Platforma MerchantPro a înregistrat anul trecut afaceri de 500.000 euro, în creştere cu 15% faţă de 2018. Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse.

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce din România și Europa, prin funcționalități de ecommerce, servicii de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specifice de dezvoltare. 

ShopMania Net a avut o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2019. Compania operează comparatorul de prețuri Shopmania.ro și platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?