[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Acces prin card contactless la cel mai important eveniment sportiv organizat anual in Romania

22 septembrie 2011

22 septembrie, 2011 – Editia din acest an a turneului de tenis Open Romania de la Arenele BNR si-a schimbat sponsorul principal si, odata cu el, modalitatea de acces a spectatorilor. In acest sens BRD a emis 2.000 de carduri care au la baza tehnologia contactless. Cardurile pot fi utilizate si pentru plati la comerciantii din cadrul evenimentului, posesorii beneficiind de reduceri cuprinse intre 5 si 10%.

In vederea alimentarii cardurilor „BRD TennisPass”, detinatorii au la dispozitie – in cadrul complexului BNR – trei automate. Alimentarea se face online, fara a exista plafon de suma, astfel incat fondurile sunt disponibile imediat. Sumele neutilizate pana la finele evenimentului vor fi returnate prin intermediul agentiilor BRD.

„La BRD Trophy am gandit un nou concept bazat pe utilitatea clientului astfel incat acesta sa beneficieze de un produs multifunctional in cadrul evenimentului. Pentru accesul rapid si sigur in cadrul evenimentului a fost dezvoltat conceptul de „fast-lane” – acces eveniment, acces arena, acces lounge, bazat pe sisteme tip acces-turnichet”, a declarat Ciprian Nicolae, director de proiecte in cadrul BRD. „Accesul in aceste zone este si el structurat pe zile / intervale orare astfel incat sistemele se activeaza si respectiv dezactiveaza conform desfasuratorului evenimentului. Sistemul este gestionat prin intermediul unui server unde sunt definite drepturile de acces pentru fiecare tip de card ” TennisPass „.

Cardurile „BRD TennisPass” au fost emise in doua formule: VIP, pentru invitatii speciali ai evenimentului si tip Abonament – pentru cei care au achizitionat abonamente pe toata durata turneului.  „Abonamentele puteau fi achizitionate prin sistemul conventional dar si online (n.r. www.eventim.ro) de catre orice doritor din orice oras. In urma achizitiei, clientul primeste un voucher cu care se prezinta la Arena BNR unde intra in posesia cardului ” BRD TennisPass Abonament”, a precizat oficialul BRD.

In completarea serviciilor oferite de BRD au fost puse la dispozitie si servicii bancare standard pentru tranzactionare electronica prin intermediul automatelor bancare multifunctionale (ATM & Automat de schimb Valutar – ambele utilitati in cadrul aceleasi masini) si terminalelor POS standard si contactless, pentru achizitia de bunuri in cadrul evenumentului.

“Pentru editia din primavara anului 2012 intentionam sa oferim servicii suplimentare pentru detinatorii de carduri ” BRD TennisPass ” si analizam posibilitatea extinderii serviciilor si catre zona de bilete „one time”, a mai precizat dl Nicolae.

Potrivit organizatorilor, Open Romania este cel mai puternic turneu de tenis pe zgura din Sud-Estul Europei. Editia de anul acesta a turneului, ce se desfasoara in perioada 17-25 septembrie – marcheaza momentul unei schimbari prin redenumirea sa in BRD Nastase Tiriac Trophy, celebrand astfel jucatorii de legenda Ilie Nastase si Ion Tiriac.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?