Abonatii Reader’s Digest apreciaza Visa drept „Cea mai de incredere marca” de carduri din Romania

19 mai 2011

19 mai, 2011 – Visa a fost aleasa „cea mai de incredere marca de carduri de credit” in cadrul studiului international realizat de revista Reader’s Digest in randul abonatilor sai din Europa. Studiul s-a desfasurat in 16 tari europene, inclusiv in Romania. Doar in doua tari s-a optat pentru un alt brand decat Visa: Croatia a ales American Express iar Slovenia Maestro.

Studiul Reader’s Digest privind cele mai de incredere marci europene analizeaza o gama larga de categorii de produse, de la analgezice la electrocasnice si carduri. Dupa identificarea celor mai de incredere marci, participantii la studiu le evalueaza pe baza urmatoarelor criterii: calitate, valoare, imagine si intelegerea nevoilor clientilor.

Studiul s-a bazat pe chestionare cu intrebari deschise trimise prin posta catre 33.000 de persoane din 16 tari europene, inclusiv Croatia si Slovenia (nou intrate in grup, in 2011). In Romania, chestionarul a fost trimis unui numar total de 7.000 de persoane, iar rata de raspuns a fost de 21,4% – cea mai mare dupa Finlanda.

„Pentru al unsprezecelea an consecutiv, cititorii Reader’s Digest au votat Visa drept cea mai de incredere marca de carduri de credit din Europa,” a declarat Catalin Cretu (foto), Director General, Romania, Visa Europe. „Visa este una dintre cele mai renumite si respectate marci din lume, iar aceasta distinctie reprezinta un feedback important din partea posesorilor de carduri. In aceste momente de dificultati economice, in special, cand increderea in numeroase marci a avut de suferit, clientii ne-au oferit o satisfactie deosebita continuand sa pozitioneze, cardurile noastre de debit si de credit drept cele mai de incredere carduri.”

Visa Europe isi mentine estimarea de crestere de doua cifre in 2011, tranzactiile procesate in primul trimestru inregistrand o crestere de 22,6% fata de anul precedent, cu o crestere de baza de 10,6%. Se continua astfel tendinta de crestere raportata de Visa Europe in luna ianuarie a acestui an privind rezultatele financiare din 2010, cand a anuntat si investiții in tehnologii de plata in valoare de 1 miliard de euro de la infiintarea Visa Europe in 2004. Astfel, Visa Europe va investi anual 100 milioane euro in vederea lansarii platilor mobile si a noii extinderi pe segmentul comertului electronic.

In Europa, sunt 427 milioane carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului incheiat in decembrie 2010, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la 1,6 mii de miliarde EUR. 12,5% din cheltuielile din Europa au fost facute cu un card Visa si peste 70% din aceste tranzactii au fost realizate pe carduri Visa de debit.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?