[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

A mai ramas o luna pana la startul conferintei internationale banking 4.0 – insa doar trei zile de early bird

29 octombrie 2018

Aproximativ 40 de experti din sapte tari (Belgia, Marea Britanie, Polonia, Franta, Republica Ceha, Italia si Romania) vor lua cuvantul la Banking 4.0, cel mai asteptat eveniment al toamnei centrat pe tehnologiile emergente care vor schimba industria serviciilor financiare in urmatorii ani: biometrie, blockchain si inteligenta artificiala.

Sesiuni speciale vor fi alocate si altor teme importante fara de care nu putem vorbi de o strategie coerenta de transformare digitala: autentificarea de la distanta, platile instantanee si securitatea cibernetica.

Discutiile vor avea la baza studii recente care analizeaza tendintele banking-ului modern, pe fiecare dintre cele sase teme mari ce vor fi luate in discutie, dar si o cercetare de piata a iSense Solutions, ce va prezenta perceptia romanilor in privinta acestor tehnologii.

De exemplu, dupa 10 ani de la introducerea primelor instrumente de plata contactless, cu cardul, vom vedea daca romanii sunt pregatiti sa faca trecerea catre plata contactless cu mobilul. Exista o masa critica pentru adoptie rapida si la cat se ridica ea? Sau romanii, pentru efectuarea unei plati, vor prefera mai degraba cardurile biometrice, dorind ca amprenta digitala sa fie folosita tot pe card si nu pe mobil, pentru a autoriza o tranzactie (in locul introducerii codului PIN).

De asemenea, ce rol va juca serviciul de plati instantanee in alegerea unei banci? Va fi acest criteriu suficient de important incat sa renunti la o banca, pentru ca nu il are in oferta de servicii?

Cum privesc romanii securitatea cibernetica a institutiilor cu care lucreaza. Cred ca acestea au fost atacate cibernetic? Ar mai ramane clientul unei institutii care a fost atacata cu succes?

Dintre cei care au relatii cu institutiile financiar-bancare, unii prefera sa tranzactioneze de la distanta iar altii opteaza pentru a merge in sucursala. Cum se raporteaza aceste categorii la robotizare / automatizarea proceselor si in general la introducerea inteligentei artificiale in relatia client – banca? In ce conditii si pe ce segmente ale activitatii ar accepta eliminarea factorului uman?

Acestea sunt doar cateva dintre subiectele, multe dintre ele cercetate in premiera, dintr-un raport mai complex ce va fi prezentat in cadrul evenimentului de catre iSense Solutions.

La conferinta internationala Banking 4.0 sunt asteptati 200 de specialisti din banci, IFN-uri, companii de asigurare si de leasing, firme de IT, case de avocatura, companii telecom, furnizori de infrastructura si procesatori, fintech-uri, marii comercianti (atat online cat si offline), asociatii de profil, autoritati.

Asigura-te ca nu ratezi acest eveniment unic si rezerva-ti un bilet. Campania de early bird expira la 1 noiembrie!

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?