[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Hotelierii forteaza maximizarea vanzarilor prin comertul electronic

2 iulie 2010

2 iulie, 2010 – Dupa exemplul ANAT, Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL-Delta Dunarii a incheiat un parteneriat cu Gecad ePayment care vizeaza incurajarea celor peste 80 de hotelieri, membri ai Asociatiei, de a implementa plata online cu cardul.

Din cei 350 de hotelieri, unitati clasificate, de pe Litoral si Delta Dunarii, Asociatia Litoral-Delta Dunarii numara peste 80 de membri. Intentia este ca, prin intermediul acestui parteneriat, membrii Asociatiei sa-si poata maximiza vanzarile.

„In acest week-end pe litoral au fost in jur de 40.000 de turisti, o medie care se pastreaza la acelasi nivel comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care preturile, din acest an, sunt mai mici cu 20% si chiar 30% in unele cazuri”, a declarat Cristina Frecea, secretar general al Asociatiei pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL-Delta Dunarii. „Odata cu intrarea in vacanta a elevilor si studentilor, ne asteptam ca numarul turistilor, pentru sfarsitul de saptamana, sa ajunga la 60.000”.

In randul hotelierilor, procentul de adoptare a platii cu card, pe site-ul propriu, este mai mic decat in cazul agentiilor de turism. „Cei mai interesati de acceptarea platii cu card online au fost hotelierii din Bucuresti si din marile orase, dar si cei afiliati la diferite lanturi internationale”, a declarat Laurentiu Ghenciu, Sales & Marketing Manager GECAD ePayment.

In ceea ce priveste agentiile de turism, oficialul ePayment a constatat un interes crescut din partea acestora pentru promovarea pe Internet, mai ales in ultimii trei ani. „Un numar tot mai mare de agentii au o prezenta online iar unele dintre ele au implementat sau sunt interesate sa implementeze plata online cu cardul, data fiind necesitatea vanzarii de vacante prin sisteme profesionale internationale de rezervari care reclama plata online”.

In cadrul parteneriatului cu Asociatia Litoral-Delta Dunarii, GECAD ePayment ofera un pachet special de servicii de comert electronic, cu toate instrumentele si facilitatile necesare hotelierilor interesati sa ofere clientilor lor metode de plata multiple, sigure si, in acelasi timp, sa-si imbunatateasca fluxul de lichiditati. Pachetul cuprinde modulul complet pentru acceptarea de plati online, sistem antifrauda, rapoarte complexe de vanzari, instrumente de marketing, suport de integrare si suport 24/7 pentru cumparatori. De asemenea, Gecad ofera conditii preferentiale pentru membrii Asociatiei Litoral, respectiv taxa lunara zero si un comision de pana in 3% (procent neconfirmat de ePayment).

“Parteneriatul cu Asociatia LITORAL-Delta Dunarii face parte din strategia noastra de a sprijini operatorii de turism din România sa accepte plata online cu cardul. Primul pas in aceasta directie l-a reprezentat parteneriatul cu ANAT. Acum vrem sa oferim oportunitatea de a plati online si turistilor care vin pe cont propriu in Delta sau pe litoral. Pentru un hotel, variantele diversificate de plata reprezinta un avantaj competitiv, dar si o modalitate de a raspunde mai bine nevoilor clientilor”, a declarat Laurentiu Ghenciu.

“Suntem interesati de solutii moderne de promovare si vânzare online, pentru a aduce ofertele noastre de vacanta mai aproape de potentialii turisti. De aceea, am dezvoltat un  parteneriat similar cu cel  incheiat de ANAT cu GECAD ePayment, prin care ii incurajam pe hotelierii români, si mai ales pe cei care nu au inca o prezenta online, sa isi diversifice modalitatile de plata pe care le ofera clientilor, prin solutii de plata accesibile si sigure in acelasi timp. Desi cele mai mici tarife de vacanta pot fi obtinute prin agentiile de turism, orice hotel trebuie sa ofere posibilitatea rezervarii online pe siteul sau”, a declarat Corina Martin, Presedinte al Asociatiei LITORAL-Delta Dunarii.

In primul trimestru din 2010, numarul tranzactiilor online din turism a crescut cu 270% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta crestere s-a datorat atât numarului tot mai mare de operatori de turism care au implementat plata online cu cardul, cât si turistilor care au inceput sa inteleaga avantajele acestei modalitati de plata si sa o utilizeze mai frecvent.

“Turismul are un mare potential de dezvoltare si consideram ca putem contribui la extinderea comertului electronic in acest domeniu prin adaptarea platformei de plati online, a pachetelor oferite si a serviciilor noastre la nevoile specifice ale operatorilor de turism”, a mai adaugat Laurentiu Ghenciu.

Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunarii reprezinta cel mai puternic parteneriat public-privat din turismul românesc si cuprinde asociatiile hoteliere de pe Litoral (Mamaia, Eforie, Costinesti si Sudul Litoralului), Patronatul ANAT, Camera de Comert Constanta, Consiliile Judetene Constanta si Tulcea, toate primariile de pe Litoral, TUI România, Aeroportul Constanta, Administratia portului Constanta, si Fundatia gastronomica Nejloveanu.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?