DOMO impreuna cu EFG Retail Services anunta lansarea parteneriatului privind acordarea de credite on-line, prin platforma domo.ro, tuturor clientilor interesati de posibilitatea de a cumpara produse DOMO, confortabil, de acasa, printr-un credit rapid, fara drumuri la banca, acordat exclusiv ON-LINE.
Intr-o piata in care penetrarea accesului la internet si a cumparaturilor on-line sunt in ascensiune, DOMO si EFG Retail Services propun clientilor un produs de creditare, exclusiv on-line, simplu si foarte usor de accesat. Timpul de analiza a dosarului este de doua ore, clientii avand acces la acest serviciu doar in baza actului de identitate si a documentelor justificative de venit (adeverinta de venit si fisa fiscala pentru anul trecut). Informatii detaliate si consultanta de specialitate pentru obtinerea finantarii sunt oferite prin accesarea www.domo.ro, sectiunea rate DOMO.
Parteneriatul este lansat sub sloganul „DOMOcredit din fotoliu” si vine cu o promotie speciala pe tot parcusul lunii iunie: oferirea de card-uri DOMO cadou in valoare de 100 de lei tuturor clientilor care acceseaza un credit de cel putin 1000 de lei in perioada promotiei.
„Noul parteneriat se aliniaza strategiei de optimizare si restructurare pe care o aplicam inca de anul trecut cu rezultatele deja dorite, Domo ramanand singura retea de retail din sector in continua expansiune, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, sa ajungem numarul 1 pe piata din Romania.” declara Lorand Szarvadi – CEO Domo Retail.
„Suntem bucurosi de lansarea acestui nou parteneriat si suntem increzatori ca finantarea on-line seteaza un nou standard pe piata de creditare, aducand un plus de valoare clientilor nostri comuni. Este parte din strategia noastra sa oferim produse inovatoare si sa promovam parteneriatele strategice, fiind sustinuti de o baza financiara solida si expertiza desavirsita in timp” declara Aris Papathomas – General Manager EFG Retail Services.
Domo Retail este unul din cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, incheind anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170 milioane de euro. Deţine o reţea naţionalã formata din 135 magazine (128 DOMO si 7 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1650 angajati.
Magazinul on-line www. domo.ro a fost lansat in 2002 pe platforma FirstShop.ro. Magazinul on-line ofera peste 5.000 de produse si beneficiaza de un trafic lunar de 400.000 vizitatori unici.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: