Serviciul digital de asistență video, lansat de BCR în 2024, „a reușit să se impună rapid în rândul clienților drept una dintre cele mai facile și confortabile metode de a intra în contact cu banca, pe lângă canalele deja tradiționale” – potrivit comunicatului.
„În mai puțin de 6 luni, aproape 100.000 de apeluri video au fost preluate de către experții BCR. Serviciul a fost permanentizat și extins în 20 de unități BCR, iar din aprilie este disponibil atât pe site-ul BCR, cât și pe platforma de digital banking, George, cu o creștere progresivă a numărului de întâlniri video.” – precizeaza banca.
„Continuăm să extindem serviciile oferite prin intermediul platformelor noastre digitale. Noul serviciu de asistență video este dovada că tehnologia poate transforma experiența bancară chiar și în mediul digital. Le oferim deja clienților noștri posibilitatea de a efectua online toate operațiunile bancare importante. Totuși, pentru servicii complexe, cum ar fi creditele, asigurările, pensiile sau chiar sesiunile noastre gratuite de coaching financiar, este nevoie uneori de o discuție mai aprofundată cu specialiștii noștri. Întâlnirea video vine să rezolve această nevoie și face totul mai eficient și mai accesibil, fără timp pierdut pe drumuri. Vom extinde această funcționalitate ca parte integrantă din strategia noastră.” – a declarat Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking, BCR.
Printre cele mai solicitate servicii BCR, prin asistență video, se numără:
. Creditul de nevoi personale: Clienții sunt asistați la achiziția unui credit nou sau o refinanțare.
. Suport în digital banking: Clienții vor să realizeze diferite operațiuni la distanță prin George, pentru care au nevoie de srpijinul experților BCR.
. Operațiuni bancare curente: Clienții solicită modificări ale serviciilor actuale, modificarea datei scadente sau închiderea unui plan de rate.
Interacțiunea clienților cu serviciul de asistenta video începe în George sau pe bcr.ro, unde, după selectarea operațiunilor dorite, le sunt afișate două opțiuni: „Întâlnire video” sau „Întâlnire în sucursală”.
Clienții primesc ulterior un link pe email, împreună cu un reminder trimis cu 30 de minute înainte de întâlnire, pentru se putea pregăti și conecta fără dificultăți.
Odată accesat butonul “Începe întâlnirea”, clientul interacționează cu un specialist BCR, iar discuția e deschisă automat, direct în profilul utilizatorului. Clienții vor putea, de asemenea, să inițieze apeluri video și din unitățile BCR care beneficiază de această facilitate.
Produsele și serviciile acoperite de asistenta video vizeaza: coaching financiar gratuit, economisire, asigurare, pensii private, credit de nevoi personale, deschidere cont curent, deschidere cont clienți minori, suport utilizare aplicație George, operațiuni fără numerar.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: