[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank România renunță la apelurile video incercand astfel sa simplifice procesul de înrolare 100% digitala a noilor clienți

19 iulie 2024

În prima săptămână de la lansarea noului flux s-a dublat numărul zilnic de clienți noi digitali care s-au alăturat portofoliului de persoane fizice prin acest nou flux, alegând să parcurgă singuri pașii în aplicația Smart Mobile.

„Raiffeisen Bank România lansează un nou flux de înrolare 100% digitală, mult simplificat prin eliminarea apelurilor video în Call-Center. Astfel, fluxul este disponibil non-stop, 24/7, și interacțiunea digitală este facilitată printr-un design nou și mult mai prietenos al aplicației Smart Mobile. Înrolarea în noul flux digital durează, în medie, 8 minute.” – potrivit comunicatului


Totodată, clienții care își doresc deschiderea unui cont într-o agenție Raiffeisen Bank pot accesa acest nou flux de inrolare, fiind asistați de un reprezentat bancar și semnând contractul 100% digital. De la 1 iulie a devenit disponibilă înrolarea digitală asistată la nivelul întregii rețele de agenții Raiffeisen prin utilizarea telefonului de către client și prin generarea unui QR din tableta Smart Finance de către reprezentantul bancar. 

”Noile dezvoltări implementate în aplicația noastră de mobile banking marchează începutul unui nou capitol pentru cei care aleg să devină clienți ai Raiffeisen Bank din Smart Mobile. Fie că aleg să ni se alăture din confortul propriei case, de la o terasă sau de pe plajă, fie din agenție, cu ajutorul colegilor noștri, experiența de înrolare este de acum înainte mult simplificată.” – Cătălin Chirieac – Director Executiv Achiziție & Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România. 

În prima săptămână de la lansarea noului flux s-a dublat numărul zilnic de clienți noi digitali care s-au alăturat portofoliului de persoane fizice prin acest nou flux, alegând să parcurgă singuri pașii în aplicația lor, Smart Mobile. În primele șase luni ale anului, numărul clienților care s-au înrolat direct de pe telefon prin intermediul aplicației Smart Mobile a înregistrat o creștere de până la 300% față de perioada similară a anului trecut, ceea ce indica ușurința și atractivitatea pentru soluții digitale confortabile. 

Noul flux de înrolare vine în continuarea altor dezvoltări importante implementate în Smart Mobile de la începutul anului. Începând din martie anul acesta,  în premieră, pe piața românească, clienții Raiffeisen Bank își pot vizualiza, în Smart Mobile, suma totală obținută din dobânzile plătite de bancă în anul precedent precum și din anul în curs, pentru produsele de economisire (conturi de economii și depozite la termen), deținute la Raiffeisen Bank.  Această funcționalitate le oferă clienților confortul de a-și calcula mai ușor valoarea totală anuală a veniturilor non-salariale, atunci când au nevoie să depună declarația unică pentru veniturile aferente anului fiscal anterior.  

O altă funcționalitate disponibilă în Smart Mobile adresează obligativitatea legală de actualizare periodică a datelor de identificare ale clienților, un proces esențial pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar. Astfel, datele personale pot fi actualizate printr-un proces comod și simplificat, iar clienții care și-au reînnoit cartea de identitate pot să inițieze singuri actualizarea prin simpla fotografiere a actului de identitate.  

Pentru un plus în securitatea serviciilor, din 2024, utilizatorii Smart Mobile pot contesta direct în aplicație orice tranzacție atunci când au suspiciuni asupra acesteia.

Raiffeisen Bank oferă posibilitatea de a deveni client al băncii pe un flux 100% digital, prin aplicația Smart Mobile, fără vizite în agenții, încă din august 2021. 

_____________

Prezenta in Romania de peste 25 de ani, Raiffeisen Bank este o bancă universală ce deserveste peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea  unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?