[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania lanseaza optiunea „Pay with BT Pay”. Plățile sunt realizate în câteva secunde, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.

19 iulie 2024

Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție o nouă experiență de plată online, Pay with BT Pay/Plătește cu BT Pay, „care înseamnă plăți semnificativ simplificate, realizate în câteva secunde” – potrivit comunicatului.

Opțiunea Pay with BT Pay este destinată atât utilizatorilor aplicației BT Pay, cât și comercianților care au implementată pe site-urile și aplicațiile proprii soluția Băncii Transilvania de procesare a plăților online, BTeComm.

„Etapa-pilot a fost finalizată cu succes, iar opțiunea Pay with BT Pay este disponibilă acum pe aproape 4.000 de site-uri și aplicații ale partenerilor băncii. Cel mai recent s-au alăturat organizatorii de festivaluri, cum este Electric Castle, încărcarea brățării pentru plăți fără numerar la eveniment putându-se realiza inclusiv prin Pay with BT Pay.” – precizeaza banca.

Cum functioneaza

pasul 1: Alegerea opțiunii Pay with BT Pay în pagina de plată a comerciantului;

pasul 2: Selectarea cardului cu care se face plata, în aplicația BT Pay, iar pentru cardurile STAR, inclusiv flexibilitatea de a alege modalitatea de plată – integrală sau în rate – la comercianții care fac parte din programul de loialitate al băncii, Star;

pasul 3: Confirmarea plății din aplicația BT Pay, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.

“Preocuparea noastră la Banca Transilvania este să oferim celor peste 4 milioane de clienți experiențe cât mai bune inclusiv prin lansări de soluții de banking online. Cu opțiunea Pay with BT Pay, plățile online sunt semnificativ simplificate, iar comercianții parteneri ai băncii beneficiază de o rată de conversie mult mai bună, plata făcându-se în câteva secunde. De asemenea, aceasta va contribui esențial la dezvoltarea BT Pay, ca ecosistem care facilitează conectarea utilizatorilor aplicației – atât între ei, cât și cu comercianții parteneri”, declară Oana Ilaș – Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transivania.

Peste 6 milioane de carduri din România sunt emise de Banca Transilvania, reprezentând unul din patru, aflate în circulație.

__________

Institutia financiara este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are peste 20% cotă de piață, 4,3 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns în acest an la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?