eMAG anunta ca serviciul Genius are peste 780.000 utilizatori în România, 100.000 în Bulgaria și la 50.000 în Ungaria.
În ultimul an, patru din cinci comenzi au beneficiat de livrare a doua zi. Livrarea a doua zi și extinderea în România și în celelalte țări în care eMAG este prezent a fost posibilă și datorită extinderii rețelei de puncte de livrare easybox, în număr de peste 5.000 în toată regiunea Europei de Sud-Est.
„După patru ani de la lansare, Genius este un serviciu complet, care a crescut și s-a dezvoltat în strânsă legătură cu clienții și cu etapele pe care ei le-au parcurs în tot acest timp. Fie că vorbim despre echipamentul pe care vrei să îl îmbraci pentru a susține echipa preferată sau o comandă de pizza la meciul cu prietenii sau fructe și legume proaspete de sezon, Genius poate să adreseze orice nevoi. Răsplătim astăzi fidelitatea clienților noștri cu o ofertă aniversară specială constând în 160 de lei în vouchere pentru un abonament anual de 99 de lei plătit și cu reduceri de până la 40% în patru aplicații”, a spus Andrei Șercanean – VP ecommerce services eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
____________
Lansat în iunie 2020 în România, Genius a crescut de la an la an, iar dacă la început era disponibil doar pentru clienții eMAG, astăzi poate fi folosit în patru aplicații de shopping- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful.
De asemenea, Genius acoperă în prezent 750 de localități din România și începând din luna aprilie s-a extins în Bulgaria, iar din mai a devenit disponibil și în Ungaria, în eMAG și Fashion Days.
Numărul ofertelor a crescut și el de la un an la altul, pe măsură ce și sellerii din Marketplace au continuat să înscrie produse în program, astfel că în prezent a ajuns la peste 15 milioane.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: