[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania prin deschiderea de cont curent în aplicația BT Pay, in ultimele doua luni

19 martie 2024

În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania aleg BT Pay pentru a deschide cont.

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi
necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.


„Opțiunea Deschidere de cont curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie a.c., este apreciată în
special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste
între 18 și 24 de ani, iar 30% au între 25 și 35 de ani.” – potrivit comunicatului de presa.

Banca precizeaza ca deschiderea de cont curent prin BT Pay se poate realiza oricând, în câteva minute iar clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.

„Clienții primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay. Astfel, BT Pay contribuie la creșterea adopției banking-ului online și a gradului de incluziune financiară.” – mai precizeaza banca.


curent.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?