Pe eMAG s-au vândut anul acesta peste 138.000 de mărțișoare din oferta sellerilor din Marketplace, cu 45% mai mult comparativ cu anul trecut. Mai mult de șapte din zece dintre aceste comenzi au fost plasate de către clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și oferte speciale.
La început de primăvară, clienții eMAG au cheltuit in medie peste 310 lei pentru o comandă, iar cele mai multe comenzi au fost livrate în București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și Constanța.
„Între mărțișor și ziua femeii, clienții au căutat și cumpărat din online atât produse pentru uz zilnic cât și produse pe care să le ofere drept cadou, de la cosmetice la fashion la bijuterii sau cărți. Faptul că astăzi oamenii cumpără și obiecte de tradiție precum mărțișoare reconfirmă că online-ul este simplu și accesibil în orice moment, indiferent de cantitate sau de valoarea obiectului pe care îți dorești să îl cumperi”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: