[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In timpul marilor evenimente de reduceri, 71% dintre gameri se joacă și cumpără. Peste jumatate dintre gameri se simt confortabil să folosească criptomonede pentru achiziții online sau în magazine fizice – studiu Kaspersky.

15 ianuarie 2024

Gamerii sunt cumpărători voraci la evenimentele de vânzări, a dezvăluit un studiu recent Kaspersky. Cercetările arată că 71% dintre gameri cumpără cât de multe articole listate pot în timpul sezonului de cumpărături cu reduceri și 74% dintre ei consideră aceste evenimente o oportunitate crucială. Deloc surprinzător, cei mai dedicați așteaptă marile reduceri chiar și pentru achiziții esențiale. La acestea se adaugă și achizițiile spontane, peste jumătate (53%) nu pot rezista să nu cumpere ceva, chiar dacă nu plănuiau asta.

Piața globală a jocurilor video are potențial de creștere impresionant în următorii ani, cu așteptări pentru o rată anuală robustă de creștere de 9,3% între 2023 și 2028. Această expansiune proiectată subliniază popularitatea din ce în ce mai mare a jocurilor video ca formă de divertisment în întreaga lume. Piața globală a jocurilor video este de așteptat să crească la aproape 390 de miliarde de dolari SUA până în 2028. Studiul Kaspersky arată, de asemenea, că gamerii sunt la fel de pasionați de cumpărături ca toți ceilalți.

Sondajul arată că majoritatea pasionaților de jocuri nu vor rata ocazia de a-și îmbunătăți echipamentele de gaming în perioadele de mari reduceri. După ce și-au pregătit în prealabil listele de dorințe, 71% dintre jucători cumpără cât mai multe dintre aceste articole cu discount. Mulți dintre ei fac tot posibilul să nu rateze aceste oportunități: 65% setează alerte pentru lansarea de articole noi, cum ar fi jocuri, upgrade-uri sau echipamente, permițându-le să facă achiziții imediate.

Studiul subliniază importanța reducerilor de Black Friday și Cyber Monday pentru pasionații de jocuri, 74% evaluând aceste evenimente ca fiind foarte sau chiar extrem de importante pentru a obține jocuri, upgrade-uri și echipamente la prețuri mai mici. În timp ce 31% dintre gameri, în special cei care joacă în medie 21 de ore sau mai mult pe săptămână, tind să cumpere articole de îndată ce acestea devin disponibile, un procent semnificativ de 69% așteaptă strategic aceste perioade pentru a face achiziții esențiale.

Interesant este că atractia reducerilor duce adesea la achiziții neplanificate. 53% dintre gameri cumpără ceva pentru sistemul lor fără să plănuiască acest lucru în avans. Chiar și cu o planificare atentă a cheltuielilor, majoritatea gamerilor nu pot rezista să nu cumpere și altceva în timpul freneziei generale.

Pentru a-și realiza configurația perfectă, gamerii sunt deschiși să folosească diverse metode de plată, inclusiv criptomonedele. Un remarcabil procent de 57% dintre gameri se simt confortabil să folosească criptomonede pentru achiziții online și 56% pentru tranzacții în magazine fizice. Printre gamerii dedicați (cei care joacă peste 21 de ore pe săptămână), această preferință pentru tranzacțiile în monedă digitală ajunge la două treimi.

Raportul complet „The Super Sale Game: who’s the winner? A study on how we shop and pay” este disponibil aici.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?