Banca Transilvania a marcat un record istoric de Black Friday, în 10 noiembrie a.c., cu aproape 8 milioane de tranzacții într-o singură zi, prin canalele BT – carduri, POS-uri, bancomate etc. „Este vorba de o creștere cu 28% față de Black Friday 2022, respectiv dublu față de o zi standard din acest an.” potrivit comunicatului.
Alte maxime istorice înregistrate de bancă:
. Peste 600.000 de tranzacții/oră prin toate canalele BT, record înregistrat în intervalul 8.00 – 9.00 AM;
. Peste 500.000 de tranzacții/oră, timp de nouă ore consecutiv, în intervalul 8.00 – 17.00;
. 260 de tranzacții/secundă;
. Peste 1 milion de tranzacții au fost realizate prin soluția de eCommerce a băncii, la clienții comercianți;
. S-a triplat numărul de carduri de cumpărături emise instant prin BT Pay, respectiv numărul de majorări a limitei de credit pe card prin aplicație, față de o zi standard.
Banca Transilvania este principalul procesator de plăți din România datorită dimensiunii business-ului și a volumului de operațiuni derulat prin intermediul său, prin toate canalele. Maximele istorice înregistrate au fost posibile datorită ecosistemului construit de bancă, care cuprinde, de la programul STAR, super-app-ul BT Pay, cel mai mare număr de carduri din piață, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată online cu cardul, până la rețeaua de acceptare a cardurilor BT la comercianți, care cuprinde peste 122.000 de POS-uri.
Prin programul STAR, care cuprinde cardurile de cumpărături ale băncii, cu aproape 25.000 de locații partenere, banca oferă clienților posibilitatea de a face cumpărături în rate fără dobândă sau cu puncte STAR.
Ce a însemnat Black Friday 2023:
. O medie de peste 340.000 de tranzacții/oră derulate prin BT, +25% față de Black Friday 2022;
. A crescut apetitul clienților BT pentru cumpărăturile în rate, prin programul STAR: +25%, ca volum (Black Friday 2023 vs 2022);
. A crescut valoarea tranzacțiilor efectuate cu BT Pay la POS-urile comercianților: +30% față de Black Friday 2022;
. Peste jumătate din cumpărăturile cu cardurile BT au fost realizate online;
. Cel mai mare coș de cumpărături, achitat cu cardul BT, a fost de 60.000 de euro (echivalent în lei) și a reprezentat un accesoriu-bijuterie;
. Valoarea medie a coșului de cumpărături de Black Friday achitat prin BT a crescut cu 50% față de o zi obișnuită, la 173 de lei.
Cu aproape 6 milioane de carduri emise, Banca Transilvania este liderul pieței de profil.
____________
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Are 20% cotă de piață, aproape 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: