[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CEC Bank acordă 1 din 4 credite în rețeaua băncii într-o experiență digitală. Obiectivul acestui an este ca circa 40% din totalul creditelor negarantate să fie procesate 100% digital.

30 mai 2023

 
CEC Bank a introdus, pe parcursul anului trecut, fluxurile ce permit procesarea 100% digitală a cererilor de credite negarantate (creditul de nevoi personale, overdraftul și cardul de credit), astfel încât, în prezent, 1 din 4 credite acordate în unitățile noastre teritoriale este oferit într-o experiență digitală.

Experiența digitală asigură, într-un singur flux unic de până la 30 de minute, deschiderea pachetului de cont curent, activarea soluției de mobile banking, inițierea emiterii cardului de debit, aprobarea creditului și depunerea banilor în contul clientului. Îmbunătățirea experienței clienților noștri se bazează pe o abordare omnichannel, pe simplitate și conveniență în procesarea solicitărilor indiferent de canalul de interacțiune, dar mai ales pe mai mult timp acordat de către colegii noștri pentru înțelegerea nevoilor și consilierea celor mai potrivite decizii pentru un viitor financiar mai bun”, a declarat Gabriel Pralea, Director Directia de Administrare a Rețelei Teritoriale, CEC Bank.


CEC Bank a introdus etapizat, pe parcursul anului 2022, în peste 500 de unități, fluxul 100% digital pentru procesarea cererilor de credite negarantate și de deschidere a pachetelor de cont curent. Până la finalul anului 2023, banca își propune să extindă implementarea fluxului în întreaga rețea de unități teritoriale, astfel încât circa 40% din totalul creditelor negarantate să fie procesate 100% digital.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?