[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clienții Genius au de acum acces în timp real, direct în contul lor de client, la informații legate de economiile pe care le fac în cele patru aplicații de ecommerce- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful

19 aprilie 2023

„Utilizatorii pot vedea cât economisesc în fiecare dintre cele patru aplicații, dar și cât reprezintă economiile cu livrarea gratuită sau cele rezultate din oferte exclusive de care beneficiază cu Genius” – potrivit comunicatului.

Un client activ în toate cele patru aplicații plasează, în medie, 15 comenzi pe lună și economisește 147 de lei din transport gratuit și oferte exclusive. Un astfel de client Genius plasează într-o lună șase comenzi pe eMAG, patru comenzi pe Tazz, trei comenzi pe Freshful și două comenzi pe Fashion Days.

De la extinderea în patru aplicații, în vara anului trecut, clienții Genius au economisit, în total, peste 140 de milioane de lei. Din punct de vedere geografic, clienții care au economisit cel mai mult cu Genius în patru aplicații în această perioadă se află în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov.

De la introducerea în patru aplicații, clienții Genius au fost foarte activi, comandând orice, de la cumpărăturile zilnice până la articole fashion sau mâncare de la restaurantele favorite, cu ajutorul abonamentului anual sau lunar, și profitând de livrarea gratuită și ofertele exclusive. În tot acest timp utilizatorii Genius au făcut economii considerabile, iar acum sunt vizibile și în contul lor și credem că acest lucru îi va ajuta să observe și mai ușor beneficiile și să își planifice mai bine bugetele. Până acum, un sfert dintre clienții care au un abonament activ Genius au comandat produse din cel puțin două dintre cele patru aplicații diferite de shopping,” a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România.


_________

eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații în vara anului trecut, menținând costul neschimbat al abonamentului, de 99 de lei. De asemenea de la începutul acestui an, abonamentul este disponibil și lunar, cu aceleași beneficii ca cel anual, în patru aplicații de ecommerce, la preț de 19,90 de lei. 
 
 
 

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?