[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday la eMAG este pe 11 noiembrie. Retailerul online spune ca 69% din oferta este la cel mai bun preț din 2022. 

8 noiembrie 2022

Bugetul pe care romanii îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021, potrivit unui studiu Kantar. Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut. 

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse: de la 60 de tone de cafea, 58 de tone de carne de porc, 60.000 de televizoare, 40.000 de laptopuri, peste 24.000 de nopti de cazare si pana la 10 kg de aur.  eMag anunta metode de plată flexibile: plata în patru rate prin contul eMAG/My Wallet pentru 1 milion de clienți; până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare. 


Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an este pe 11 noiembrie, iar eMAG pregătește cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Într-un moment în care românii caută reduceri mai mult ca oricând, eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte pe care le pune la dispoziția clienților, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.  

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021. 

Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG. 

Investiții în tehnologie și relații cu clienții 

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții. 

Livrarea comenzilor de Black Friday până pe 25 noiembrie 

De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.  

Abonament gratuit la livrări nelimitate și soluții de plată flexibile 

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.  

De asemenea clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la ​produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.  

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?