[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

O luna pana la startul Banking 4.0. Primele 30 de bilete sunt la pret de „early bird”, de astazi

24 octombrie 2022

Doua cercetari de piata in premiera, patru workshop-uri, experti din 20 tari (Austria, Belgia, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Franta, Grecia, Israel, Lituania, Luxemburg, Norvegia, Polonia, Romania, Republica Moldova, Spania, Suedia, Tarile de Jos, Turcia, Ungaria, UK si USA), 20 de paneluri, peste 50 de speakers de pe trei continente. Un regal al consultantei pe zona „digital data transformation”!

A mai ramas o luna pana la startul conferintei internationale Banking 4.0, evenimentul de digital banking al anului in Romania si probabil cel mai relevant din sud-estul Europei. Evenimentul este dedicat impactului pe care tehnologiile emergente de tip Banking as a Service, Blockchain, Inteligenta Artificiala, Machine learning si open banking& open finance, il au asupra viitorului industriei financiar bancare, indiferent daca vorbim de model de business sau ca relatie intre companii si clientii acestora.

Tema editiei din acest an este „embedded banking/finance” si reprezinta raspunsul la intrebarile de gen: Ce urmeaza dupa migrarea in online a activitatii? Cum raman in continuare relevant pentru optiunea consumatorilor?

Pandemia a accelerat digitalizarea bancara la un ritm fara precedent. Acum aproape totul este online: de la deschiderea contului, acordarea unui credit, stabilirea limitelor pe cardul de credit si pana la inchiderea lui. S-a incheiat procesul de transformare digitala? Evident nu. Chiar daca digitalizarea a fost generalizata la nivel de sistem bancar, sunt inca multe lucruri de facut pentru a putea raspunde la intrebari gen: cum determin clientul sa vina la mine, cum il conving sa ramana? Ce noi oportunitati de business exista, intr-o piata zdruncinata de multiple crize.

Asadar, ce urmeaza? In principiu, este vorba de utilizarea tehnologiilor emergente (Inteligenta Artificiala, blockchain, banking as a service si open banking), pentru a optimiza si mai mult procesele prin fructificarea superioara a bazelor de date.

Dar cel mai important, este vorba despre schimbarea paradigmei. Clientul nu mai trebuie invitat sa vina in sucursala, in site-ul sau aplicatia bancii. Banca trebuie sa fie prezenta pe site-urile si aplicatiile pe care consumatorul le frecventeaza. Si nu oricum, ci cu o oferta personalizata, de nerefuzat, care poate fi accesata imediat.

Peste 50 de experti din 25 de tari, inclusiv SUA, vor dezbate aceste teme pentru a oferi raspunsuri. Va fi un adevarat festival al consultantei si al networking-ului de calitate.” –  a declarat Sergiu Cone, organizator.

______________

Conferinta internationala Banking 4.0 va avea loc in zilele de 22 si 23 noiembrie, la Hotelul Marmorosch din Bucuresti. Biletele au fost puse de astazi in vanzare. Primele 30 vor putea fi achizitionate la pret de early bird. Rezerva-ti biletul aici!

Partenerul principal al evenimentului este Worldline, cel mai mare procesator de plati din Europa.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?