Banca Transilvania a ajuns la 2,5 milioane de carduri unice în wallet-urile BT Pay, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay şi Garmin Pay, iar numărul plăţilor cu telefonul s-a dublat în semestrul întâi din acest an față de aceeași perioadă din 2021, ajungând la 53 milioane. În total, 82% dintre clienții băncii sunt clienți unici digitalizați.
Primul semestru a adus, de asemenea, o creștere cu 1.600 de clienți noi și aproape 800 de credite, pe zi. BT a atras în prima jumătate a anului peste 285.000 de clienți, ajungând la 3,75 de milioane.
Rezultatele financiare la 30 iunie 2022
Activele Grupului Financiar Banca Transilvania au crescut peste media pieței, până la 140,1 miliarde lei (+5,76% faţă de 31 decembrie 2021), iar creditele au crescut până la 64,9 miliarde lei (+15,58% faţă de 31 decembrie 2021).
Profitul netconsolidat al Grupului BT este de 1.046,5 milioane lei, din care cel al băncii este de 907 milioane lei. Subsidiarele şi participațiile de capital au contribuit cu peste 139,5 milioane lei la profitabilitatea Grupului BT .
„Am ajuns la noi recorduri ale tranzacțiilor atât în ceea ce privește plățile cu cardurile, cât și operațiunile companiilor, pe fondul creșterii activității băncii.Creștem pe toate segmentele de piață, în condiții de profitabilitate și oferim clienților dobânzi competitive, în timp ce avem cea mai bună dinamică în atragerea de noi clienți. În ciuda condițiilor provocatoare prin care trece economia, ne uităm cu încredere la perioada următoare. Avem apetit pentru finanțare și creșterea activității BT.” – declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: